płynie się

Data: 2016-06-29 21:01:09
Autor: Tom N
płynie się
PiteR w <news:XnsA635E7FBFFD48PanElektroniklocalhost.net>:

jaki k. kołek :)

https://youtu.be/-mu2EfHHeVU

Policjanty nie lepsze. "Tylniej lampy" , "wziąść", o nagłej potrzebie
zatrzymania DR bo się gamoń stawia...

Mnie niedawno 98/50 pokazali na wyświetlaczu szumnie zwanym radarem
(laserek), i że bali się drugi pomiar robić... Od razu powiedziałem, że to
fałszywy pomiar i żeby spojrzał łąskawie w lewy górny róg szyby (kamera) --
dalsza rozmowa była już o błedach pomiaru urządzen i skończyło sie na 100PLN
i 4 pkt (miałem pomiędzy 71 i 80 wg GPS)

--
'Tom N'

Data: 2016-07-11 20:17:30
Autor: re

[...]