płyny do spryskiwaczy

Data: 2011-01-02 18:36:23
Autor: to
płyny do spryskiwaczy
begin megrims
Ostatnio zaszalałem i kupiłem płyn w Praktikerze. Za 9.99 PLN za 4
litry. Tak sobie myślę, że jak w kerfurze kosztuje 5,49 a w praktikerze
9.99 to pewnie bÄ™dzie lepszy.  ZmyliĹ‚ mnie jeszcze napis "zapachowy".

Chyba miałeś pecha z tym Praktikerem. Ja zawsze kupuje jak gdzieś zobaczę jakiś tani i jeszcze nie trafiłem na coś wybitnie cuchnącego.

--
ignorance is bliss

Data: 2011-01-02 18:42:37
Autor: Samotnik
płyny do spryskiwaczy
Dnia 02.01.2011 to <to@abc.xyz> napisał/a:
Ostatnio zaszalałem i kupiłem płyn w Praktikerze. Za 9.99 PLN za 4
litry. Tak sobie my¶lę, że jak w kerfurze kosztuje 5,49 a w praktikerze
9.99 to pewnie będzie lepszy.  Zmylił mnie jeszcze napis "zapachowy".

Chyba miałe¶ pecha z tym Praktikerem. Ja zawsze kupuje jak gdzie¶ zobaczę jaki¶ tani i jeszcze nie trafiłem na co¶ wybitnie cuchn±cego.

Z mojej praktyki (jeżdżę dużo niezależnie od warunków, po opadach ¶niegu
potrafię 'wypocić' 3l/100km - lubię czyst± szybę :) to należy kupować
najtańszy i tyle. W carrefour i auchan kupuję z reguły zapas w cenach
poniżej 10zł/5l - raz na parę zakupów trafię jak±¶ ¶mierdz±c± partię,
pozostałe s± w miarę OK. Najważniejsze dla ekonomii to rozcieńczać wod±
kiedy temperatury s± wyższe. ;) Albo pogodzić się z zasyfion± szyb±.
--
Samotnik

Data: 2011-01-02 20:03:35
Autor: ąćęłńóśźż
płyny do spryskiwaczy
Ja trafiłem na jakiś błyskawicznie zamarzający na szybie, malo wypadku nie spowodowałem.
Jako tako dobre i jako tako niedrogie sÄ… w Lidlu.

-- -- -

Data: 2011-01-02 19:06:57
Autor: to
płyny do spryskiwaczy
begin ąćęłńóśźż
Ja trafiłem na jakiś błyskawicznie zamarzający na szybie, malo wypadku
nie spowodowałem. Jako tako dobre i jako tako niedrogie są w Lidlu.

Ja na taki trafiłem na stacji i kosztował 35 zł za 5 litrów (oznaczony jako zimowy). ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2011-01-02 11:20:20
Autor: tadek
płyny do spryskiwaczy
On 2 Sty, 20:06, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin ±ćęłń󶼿

> Ja trafiłem na jaki¶ błyskawicznie zamarzaj±cy na szybie, malo wypadku
> nie spowodowałem. Jako tako dobre i jako tako niedrogie s± w Lidlu.

Ja na taki trafiłem na stacji i kosztował 35 zł za 5 litrów (oznaczony
jako zimowy). ;)

--
ignorance is bliss

w ubiegł± zimę kupiłem jaki¶ tani w markecie/ Globi chyba/. Napisane
na etykiecie -21stopni. Zamarzł mi w samochodzie i do najbliższego
ocieplenia nie miałem spryskiwacza. W tę zimę kupiłem Organiki płyn i
zero problemów z zamarzaniem. Biednego nie stać na tandetę

Data: 2011-01-02 19:29:52
Autor: Waldek Godel
płyny do spryskiwaczy
Dnia Sun, 2 Jan 2011 11:20:20 -0800 (PST), tadek napisał(a):

begin ±ćęłń󶼿

musisz karmić tego toppostuj±cego ¶miecia i wyci±gać go z szamba?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2011-01-02 19:35:45
Autor: to
płyny do spryskiwaczy
begin tadek
w ubiegłą zimę kupiłem jakiś tani w markecie/ Globi chyba/. Napisane na
etykiecie -21stopni. Zamarzł mi w samochodzie i do najbliższego
ocieplenia nie miałem spryskiwacza. W tę zimę kupiłem Organiki płyn i
zero problemów z zamarzaniem. Biednego nie stać na tandetę

Może chodzi o to, że przy moim benzynowym V6 pewnie nawet woda by nie zamarzła? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2011-01-02 12:18:16
Autor: tadek
płyny do spryskiwaczy
On 2 Sty, 20:35, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin tadek

> [...]
> zero problemów z zamarzaniem. Biednego nie stać na tandetę

Może chodzi o to, że przy moim benzynowym V6 pewnie nawet woda by nie

zawsze  możesz spróbować

Data: 2011-01-03 10:36:52
Autor: PesTYcyD
płyny do spryskiwaczy
W dniu 2011-01-02 20:20, tadek pisze:
[...]

Miałem to samo ;) wstawiłem auto do garażu żeby odmarzło i dolałem litr jagodzianki (denaturatu) heh wtedy dopiero zapodawało, ale muszę przyznać że najtwardszy mróz nie dawał rady takiej mieszance ;)

Data: 2011-01-03 12:00:31
Autor: ±ćęłń󶼿
płyny do spryskiwaczy
Raczej drogo wychodzi?

-- -- -

Data: 2011-01-02 22:22:14
Autor: f
płyny do spryskiwaczy

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4d20c5a7$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
Chyba miałeś pecha z tym Praktikerem. Ja zawsze kupuje jak gdzieś zobaczę
jakiś tani i jeszcze nie trafiłem na coś wybitnie cuchnącego.

Ja też się dałem na to nabrać. Po spryskaniu trzeba okno otworzyć, bo zdechnąć mozna od smrodu denaturatu.

płyny do spryskiwaczy