p³yta Asrock P4V88+

Data: 2010-11-25 14:45:16
Autor: nolina
p³yta Asrock P4V88+
Witam
Czy kto¶ z was posiada p³ytê Asrock P4V88+ i ma do niej do³±czon± p³ytê cd pt
"suport cd". Okazuje siê ¿e bez niej nie jestem w stanie prawid³o zainstalowaæ
systemu na dysku sata. Mo¿e da³o by radê jako .iso pchn±æ to via @?
Pozdrawiam
Dziêkuje z góry

Data: 2010-11-25 16:01:21
Autor: W.P.
p³yta Asrock P4V88+
U¿ytkownik nolina napisa³:
[...]

A na w...uj ci ca³e iso?
Google wy³±czyli, stronê ASrocka wy³±czyli?
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88%2b&o=XP
druga pozycja od do³u s±dz±c po opisie.

W.P.

Data: 2010-11-25 18:55:00
Autor: nolina
p³yta Asrock P4V88+
W.P. <laurentp@wp.pl> napisa³(a):
A na w...uj ci ca³e iso?
Google wy³±czyli, stronê ASrocka wy³±czyli?
http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88%2b&o=XP
druga pozycja od do³u s±dz±c po opisie.

Niestety to to co jest na www to nie wszytko co jest niezbêdne. Zgodnie z instrukcj± tej p³yty - "cd support" nale¿y uruchomiæ jako boot i
wtedy uruchomi siê co¶ co umo¿liwi nagranie na dyskietkê potrzebnych mi
sterowników.
To na co wskazujesz na ich www próbowa³em. Potem podczas instalacji chce
kolejnej dyskietki z kolejnym sterownikiem którego na www te¿ brak. Jednak to
do RAIDu potrzebne.Tak czy siak nie rozwi±zuje mojego problemu. W sieci mo¿na
znale¼æ przypadki ludzi którzy  te¿ siê na to nadziali.

Data: 2010-11-25 22:14:05
Autor: Przemys³aw Ryk
p³yta Asrock P4V88+
Dnia Thu, 25 Nov 2010 18:55:00 +0000 (UTC), nolina napisa³(a):

(ciach...)
[...]

Wypakowanie zawarto¶ci archiwum opisanego jako: SATA RAID Driver (For system
to read from floppy diskette during Windows installation), nagranie tego na
dyskietkê i podanie instalatorowi systemu (F6 podczas instalacji)
lub
wkompilowanie sterowników w p³ytê instalacyjn± za pomoc± nLite (zak³adam, ¿e
XP bêdziesz instalowaæ) nie wystarczy?

--
[ Przemys³aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nim jêzyk pu¶cisz w taniec,                                              ]

Data: 2010-11-25 23:38:21
Autor: nolina
p³yta Asrock P4V88+
Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisa³(a):
[...]

W tym sêk. Jak robiê tak jak przytaczasz z strony Asrocka to czyta i ³aduje
prawid³owo t± dyskietkê a potem po d³u¿szej chwili instalacji Win Xp chce
kolejn± dyskietkê z nowym sterownikiem o nazwie "Via Raid Combo Driver
Diskette". I tego ju¿ na stronie brak. Jednka¿e nie jestem pewien czy ta droga
jest dla mnie-ja nie chcê RAIDu, tylko zainstalowaæ Win Xp na dsuku SATA. W
instrukcji (jest na stronie) jest w³a¶nie napisane ¿e potrzebujê zbootowaæ
dostarczona p³ytê "cd support" i ona da mi mo¿liwo¶æ nagrania na dyskietkê
sterownika do SATA.  Tak to wygl±da :/

Data: 2010-11-26 00:56:46
Autor: JoteR
p³yta Asrock P4V88+
"nolina" napisa³:

ja nie chcê RAIDu, tylko zainstalowaæ Win Xp na dsuku SATA.

"Kolega w pracy mi to zrobi³.Wy³±czy³ kontroler RAID w biosie"
:->

JoteR

p³yta Asrock P4V88+