p³yta czy zasilacz?

Data: 2011-08-16 21:39:23
Autor: Doxent
p³yta czy zasilacz?
power raz w³±cza raz wy³±cza...

co mo¿e byæ? zasilacz nowy, p³yta u¿ywana... macie jakie¶ typy?

niektóre p³yty na intelu tak maj± np. P45. Ustaw wszystko na default w biosie powinno startowaæ z marszu. Double start to znana i stara bol±czka niektórych p³yt np. Asus P5Q3 itp. Na default chodzi z marszu ale gdy tylko zmienimy cokolwiek np. taktowanie ramu to bêdzie startowaæ 2 razy za 1 uruchomieniem.

Data: 2011-08-16 21:44:18
Autor: identifikator: 20110701
p³yta czy zasilacz?
zmienimy cokolwiek np. taktowanie ramu to bêdzie startowaæ 2 razy za 1 uruchomieniem.

to znaczy 1 na 2 uruchomienia ;o)?
p³yta to ASROCK P4i65G, nie wiem jaki ma chipset...
jutro powalczê. dziêki

Data: 2011-08-16 22:32:16
Autor: Doxent
p³yta czy zasilacz?

U¿ytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2ehai$vg5$1news.onet.pl...
zmienimy cokolwiek np. taktowanie ramu to bêdzie startowaæ 2 razy za 1 uruchomieniem.

to znaczy 1 na 2 uruchomienia ;o)?
p³yta to ASROCK P4i65G, nie wiem jaki ma chipset...
jutro powalczê. dziêki

te Asrocki tak mia³y, nic nie zrobisz. Czasami startuje 2x jak jest na zimno odpalany. Czasami raz je¿eli nie od³±czymy zasilania stand-by.

p³yta czy zasilacz?