p³yta czy zasilacz?

Data: 2011-08-17 09:52:50
Autor: Irokez
p³yta czy zasilacz?
U¿ytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2e6tp$m5g$1news.onet.pl...
objaw jest taki: wy³±czam na noc zasilanie listw±, nastêpnego dnia
w³±czam  listwê i wciskam power w kompie i... komp stertuje ale dopiero
po 5  sekundach od wci¶niêcia power... po w³±czeniu dzia³a... wciskam
ponownie  power ¿eby wy³±czyæ... ga¶nie... w³±czam powerem ponownie,
w³±cza siê od  razu, ale po 5 sekundach sam siê wy³±cza... i po tym ju¿
dzia³a normalnie,  power raz w³±cza raz wy³±cza...
co mo¿e byæ? zasilacz nowy, p³yta u¿ywana... macie jakie¶ typy?

A wcze¶niej dzia³a³ dobrze??
Mam Asusa P5K i po ca³kowitym wy³±czeniu z pr±du te¿ ma double-boota (w³±cza siê na sekundê, wy³acza na 2 i ponownie sam odpala ju¿ normalnie)

Ale mia³em te¿ zasilacz ju¿ padaj±cy i na zimno odpala³, po kilkunastu sekundach restart robi³. Potem ju¿ po 2 restarty a potem zmieni³em na Coolermastera i usta³o.

--
Irokez

Data: 2011-08-17 09:56:03
Autor: identifikator: 20110701
p³yta czy zasilacz?
A wcze¶niej dzia³a³ dobrze??

no w³a¶nie nie wiem, zasilacz nówka,
nie wiem czy to wina p³yty czy zasilacza,
nie wiem co reklamowac...

p³yta czy zasilacz?