plyta glowna- ma trzaski.

Data: 2011-05-24 13:11:25
Autor: Jacek Maciejewski
plyta glowna- ma trzaski.
Dnia Mon, 23 May 2011 20:55:34 +0200, CeZ__134 napisał(a):

Nie minelo pol roku i sytuacja sie odmienila analogicznie.

To wskazuje że raczej nie płyta. Pozostaje ci rozebranie na kawałki i
składanie po kolei począwszy od minimalnej konfiguracji. Moze coś wyczaisz. --
Jacek

Data: 2011-05-24 15:19:14
Autor: CeZ__134
plyta glowna- ma trzaski.

> [...]

To wskazuje że raczej nie płyta. Pozostaje ci rozebranie na kawałki i
składanie po kolei począwszy od minimalnej konfiguracji. Moze coś

Mi sie wydaje ze to plyta skoro komp udaje ze botuje..Co z tego ze po 2
minutach znajduje dyski, jak nie potrafi z jednego z nich uruchomic systemu.

pozdr

CeZ__134

Data: 2011-05-24 17:30:15
Autor: Jacek Maciejewski
plyta glowna- ma trzaski.
Dnia Tue, 24 May 2011 15:19:14 +0200, CeZ__134 napisał(a):

Mi sie wydaje ze to plyta skoro komp udaje ze botuje.

Zgaduj-zgadula :) Jak nie potestujesz to się nie dowiesz.
--
Jacek

Data: 2011-05-25 22:04:22
Autor: m4rkiz
plyta glowna- ma trzaski.
Użytkownik "CeZ__134" <Da__FreaK@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:irgb9k$vop$1@news.onet.pl...
Mi sie wydaje ze to plyta skoro komp udaje ze botuje..Co z tego ze po 2
minutach znajduje dyski, jak nie potrafi z jednego z nich uruchomic systemu.

a moze po prostu ktorys dysk czy tasiemka sygnalowa\zasilajaca?

plyta glowna- ma trzaski.