płyta główna , pyt o grafikę

Data: 2012-12-30 13:38:30
Autor: Gupik
płyta główna , pyt o grafikę
mam zamiar kupić nowy komputer, na wstępie wybrałem ta płytę [
http://www.neonet.pl/?p=asrock_b75_pro3 ] + intel Celeron 2 rdzeniowy ,
jak pisze w specyfikacji tej płyty ma ona wbudowaną grafikę, [ można
potem dołożyć zewnętrzną , i tu mam pytanko, do jakiej zewnętrznej karty
graficznej jest ona podobno wydajnościowo i czy da się na niej w coś
pograć [ np. Trainz Symulator ] , za info, dzięki.

Data: 2012-12-29 12:58:41
Autor: DooMiniK
płyta główna , pyt o grafikę
On 30/12/2012 12:38, Gupik wrote:
[...]

Szaleństwa nie będzie, ale np. tutaj nawet pozytywnie o układzie
Intel HD 4000 piszą:
http://www.notebookcheck.net/Intel-HD-Graphics-4000-Benchmarked.73567.0.html

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-29 14:22:21
Autor: Irokez
płyta główna , pyt o grafikę
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:50dee902$1news.home.net.pl...
[...]

Ale celeron nie ma HD4000, nie ma też HD3000

--
Irokez

Data: 2012-12-29 13:22:57
Autor: DooMiniK
płyta główna , pyt o grafikę
On 29/12/2012 13:22, Irokez wrote:
[...]

Coś pewnie źle doczytałem.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-29 13:23:11
Autor: DooMiniK
płyta główna , pyt o grafikę
[...]

Obadaj jeszcze to zestawienie:
http://www.videocardbenchmark.net/video_lookup.php?gpu=Intel+HD+4000

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-29 14:31:55
Autor: Irokez
płyta główna , pyt o grafikę
Użytkownik "DooMiniK" <bachus@bachus> napisał w wiadomości news:50deeec1$1news.home.net.pl...
[...]

Raczej to:
http://www.videocardbenchmark.net/gpu.php?gpu=Intel+HD+Celeron+G530&id=788

Celeron ma Intel HD Graphics

--
Irokez

Data: 2012-12-29 16:24:11
Autor: DooMiniK
płyta główna , pyt o grafikę
On 29/12/2012 13:31, Irokez wrote:
[...]

Drugi raz dzięki za korektę ;-)

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-12-29 14:47:54
Autor: PiteR
płyta główna , pyt o grafikę
Gupik pisze tak:

jak pisze w specyfikacji tej płyty ma ona wbudowaną grafikę

ale wiesz że to siedzi w procesorze?

Jaki drogi sobie kupisz taką będziesz miał grafikę.

--
Piter

Data: 2012-12-29 15:08:37
Autor: Czarek
płyta główna , pyt o grafikę
W dniu 2012-12-30 13:38, Gupik napisał/a:
[...]
Ta płyta gówna nie ma wbudowanej zintegrowanej "grafiki"
Zintegrowana to ona jest z procesorem, który musisz zintegrować z tą płytą jak już go sobie wybierzesz i kupisz;-)

--
Czarek

Data: 2012-12-29 15:52:58
Autor: Dawid
płyta główna , pyt o grafikę
W dniu 2012-12-29 15:08, Czarek pisze:

Zintegrowana to ona jest z procesorem, który musisz zintegrować z tą
płytą jak już go sobie wybierzesz i kupisz;-)

A ty super duper fachowcu nie zauważyłeś, że już o tym napisano?
Super żart, boki zrywać, tylko trochę za pózno.

Data: 2012-12-29 16:30:18
Autor: Czarek
płyta główna , pyt o grafikę
W dniu 2012-12-29 15:52, Dawid napisał/a:
[...]

Zabłysnąłeś. Tylko tyle masz w tym temacie do powiedzenia?
Jesteś następnym palantem, który za ciecia grupowego chce uchodzić.

--
Czarek

Data: 2012-12-29 17:12:43
Autor: PiteR
płyta główna , pyt o grafikę
Dawid pisze tak:

A ty super duper fachowcu nie zauważyłeś, że już o tym napisano?
Super żart, boki zrywać, tylko trochę za pózno.

Nie nerwujsia. Jakbyś popatrzył na jego nagłówek Path:
To byś żauważył że używa jednego z najgorszych serwerów news w Polsce, który jest wolny i do tego gubi posty.

On widzi grupę z opóźnieniem i dlatego często pisze duplikaty.

http://piterpro.private.pl/serwer_news_mm.png

ten serwer jest lepszy news.atman.pl

--
Piter

Data: 2012-12-29 18:52:54
Autor: Czarek
, pyt o płyta głównagrafikę
W dniu 2012-12-29 17:12, PiteR napisał/a:
Dawid pisze tak:

[...]
Opóźniony jest ten, na którego post poprzednio odpisałem a nie serwer, którego używam
Posty widzę bez opóźnienia i nie ma żadnych problemu z gubieniem postów więc nie pisz bzdur jeśli nie masz pojęcia o czym piszesz.

PS. jedną wiadomość wycofałem z całkiem innego powodu a nie dlatego, że serwer ma opóźnienie

--
Czarek

Data: 2012-12-30 02:01:10
Autor: PiteR
, pyt o płyta głównagrafikę
Czarek pisze tak:

nie pisz bzdur jeśli nie masz pojęcia o czym piszesz

wiem tylko jedno na pewno, że serwer news multimedii
jest do duuuuuuuupy.

chciałem pomóc, rób sobie co chcesz

--
Piter

Data: 2012-12-30 04:42:08
Autor: Michal
płyta główna , pyt o grafikę
W dniu 2012-12-29 17:12, PiteR pisze:
http://piterpro.private.pl/serwer_news_mm.png

Że też Ci się chciało. Podwójne wyrazy uznania, bo poza powyższym chce Ci się męczyć nadal z Xnews w czasach powszechnego utf-8 i wtyczek w czytnikach. U mnie Xnews poszedł w odstawkę ładnych parę lat temu - raz że z usenetu korzysta się teraz w o wiele mniejszym stopniu, dwa że Luu Tran jest po prostu uparty jak stary osioł jeśli chodzi o charsety, a do tego nie chce mu się ani rozwijać, ani uwolnić pascalowego/delphi kodu xnews. Xnews ma grubo ponad 10 lat bez rozwoju (kosmetycznych edycji test nie liczę), a to w przypadku aplikacji internetowych epoka.

--
/MB

Data: 2013-01-01 02:03:06
Autor: PiteR
płyta główna , pyt o grafikę [OT]
Michal pisze tak:

Że też Ci się chciało.

etam rach ciach i jest, FastStone jest genialny, wszystko się dzieje automagicznie :)

chce Ci się męczyć nadal z Xnews w czasach powszechnego utf-8 i
wtyczek w czytnikach.

ale ja się wcale nie męczę :) mproxy chodzi sobie w tle od autostartu
windy i wszystko się samo robi.

Xnews fajny jest. Oczojebny. Duże bukwy. Dobrze go widać z daleka na telewizorze.

--
Piter

Data: 2013-01-01 05:24:03
Autor: Filip
płyta główna , pyt o grafikę
Dawid pisze tak:

[...]

ktĂłry jest wolny i do tego gubi posty.

On widzi grupę z opóźnieniem i dlatego często pisze duplikaty.

http://piterpro.private.pl/serwer_news_mm.png

ten serwer jest lepszy news.atman.pl

-- animka

Najlepszy jest news.neostrada.pl

-- -- -- -- -- –-- -- -- -- -- -–—–—–———
Twoje źródło informacji na temat serii Grand Theft Auto! http://swiatgta.pl

Filip454 = Filip dla nieuświadomionych

Data: 2013-01-01 23:45:57
Autor: Przemysław Ryk
płyta główna , pyt o grafikę

Dawid pisze tak:

[...]

O krynico mądrości - co ma NNTP-Posting-Host do serwera news, użytego do
wysłania posta?

[ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards   ]
[ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to  ]
[ be more like us men.                        ("House M.D. 5e13 Painless") ]

Data: 2012-12-30 01:44:20
Autor: Marcin Szumilas
płyta główna , pyt o grafikę
Quoted:
Czarek (czarek1@nospampoczta.fm)
in news:kbmtep$f04$1news.mm.pl

Ta płyta gówna nie ma wbudowanej zintegrowanej "grafiki"
Zintegrowana to ona jest z procesorem, który musisz zintegrować z tą płytą jak już go sobie wybierzesz i kupisz;-)

A czy ta ma zintegrowaną na płycie?
http://tinyurl.com/d5cr754
pełny link:
http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8B75M/#specifications

Po czym to poznać, jak wszędzie piszą że zintegrowana?

Marcin Sz.

Data: 2012-12-30 03:17:43
Autor: Przemysław Ryk
płyta główna , pyt o grafikę
Dnia Sun, 30 Dec 2012 01:44:20 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):

[...]

Nie. Płyta wypuszcza dane sygnałowe z układu graficznego _wbudowanego w
procesor_. Jeden układ, jedna kostka montowana w socket 1155 ma w sobie
zarówno CPU, jak i GPU.

Po czym to poznać, jak wszędzie piszą że zintegrowana?

Bo jest zintegrowana. Razem z procesorem. :D (1)

[ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny.           ]
[                                                           (Romek Rumpel) ]

(1) Niech mnie ktoś poprawi, jeżeli się mylę, ale chyba nie wyszło nic dla
Socket 1155 bez zintegrowanego GPU?

płyta główna , pyt o grafikę