płyta+proc+pamięć - za około 1000zł

Data: 2014-01-29 09:26:53
Autor: Chris
płyta+proc+pamięć - za około 1000zł
ToMasz nabazgrał(a):

witam
umiera mi płyta główna. Dobry moment aby unowocześnić zestaw, a resztę komponentów upchnąć w innych kompach. Pi razy oko mam na ten cel 1000zł, ale to dość elastyczna kwota. komputer ma być cichy i stabilny. na kompie ma _szybko_ działać internet (firefox), dokumenty mają się szybko otwierać, komputer ma natychmiast reagować. Czasami komputer będzie liczył filmy, i może ktoś na nim w coś mało wymagającego zagra.
Jaką płytę +procesor+ pamięć kupić? teraz mam amd (i nadmiar ddr3), ale

ASROCK Z87M PRO4 Z87 - 320 zł
PROCESOR CORE I5 4430 3.0GHz - 680 zł

Tylko czemu dokupujesz pamięć jak masz pod dostatkiem ??
Tak masz dobrą płytę i wydajny procesor do tego równe 1000 zł :)

ASROCK Z87M PRO4 Z87 - 320 zł
PROCESOR CORE i3-4330 3.5GHz - 480 zł
KINGSTON HyperX DDR3 2x4GB KHX1600C9D3K2/8 - 270 zł

I wychodzi 1070 zł

płyta+proc+pamięć - za około 1000zł