plyta z 2xATA pod 775 lub AM2

Data: 2009-03-02 12:23:18
Autor: maX
plyta z 2xATA pod 775 lub AM2

Użytkownik "-" <dos4fl@o2.WYYYTNIJ.pl> napisał w wiadomości news:gog7f0$dla$1inews.gazeta.pl...
szukam plyty metoda ogladania kazdej napotkanej, pod 775 lub AM2. wazne sa dwa gniazda ATA IDE

Bardzo rzadko spotykane. Lepiej zostaw sobie tylko 2 napędy optyczne IDE, a twarde dyski wymień na SATA. Wtedy starczy tylko 1 IDE.
Ewentualnie można dokupić kontroler IDE na PCI, ale z nimi bywają problemy.

zintegrowany dzwiek i siec, PCI-E.

To akurat to obecnie standard. Prawie wszystkie płyty to mają.

ale moze jest jakas strona, gdzie podam parametry - i w odpowiedzi uzyskam liste plyt spelniajacej moje wymagania?

Na komputroniku jest coś takiego. Mozna wybrac w zaawansowanych filtrach wybór płyt z okresloną ilością ATA100 / ATA133 (ale nie wiem czy ta wyszukiwarka działa 100% prawidłowo)

i jakie modele polecicie?

Za dużego wyboru nie będzie.

plyta z 2xATA pod 775 lub AM2