plyta z FM1 i procesor do tego

Data: 2011-12-01 23:04:29
Autor: WiesłaW
plyta z FM1 i procesor do tego
Dnia 01-12-2011 o 21:50 Andre napisał na pl.comp.pecet:

No i teraz pewnie wybiore podstawke FM1.
Na pewno chce, zeby grafika juz byla wbudowana.

Pytanie tylko - w plyte czy w procesor?

Wybralem sobie takie podzespoly:
procesor AMD A4 3400
plyta Asus F1A75-V PRO

W ktorym podezpole jest wydajniejsza grafika?
Czy majac taki procesor warto szukac plyty z wbudowana grafika?

Zacznijmy od tego, że układ graficzny jest wyłącznie w procesorze.
Płyta, (również w przypadku procesorów Intela) może go obsługiwać
lub nie.
Wydajność GPU zależy od klasy procesora (AMD serii A).
A8 - HD 6550D
A6 - HD 6530D
A4 - HD 6410D
Chipset dla APU Llano, jakim jest A75, posiada również technologię
Dual Graphics pozwalającą łączyć zintegrowaną grafikę z wybranymi
zewnętrznymi kartami graficznymi, znacznie poprawiając wydajność..
Amen

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2011-12-01 22:09:20
Autor: Andre
WiesłaW wrote:

[...]

A jezeli zalozymy, ze nie montuje dodatkowej karty graficzne, to czy
wbudowana w procesor karta jest w stanie poradzic sobie ze wszystkimi
obecnie istniejacymi standardami?
Mowimy tu o rozdzielczosciach do Full HD. Bez gier.

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-02 02:32:59
Autor: Santana

Użytkownik "Andre" <andy@andy.pl> napisał w wiadomości news:xn0hmcmzuaitgc002news.gazeta.pl...
WiesłaW wrote:

[...]

Masz bana na google? :)

Data: 2011-12-02 05:32:06
Autor: Leszek K.
Dnia Thu, 1 Dec 2011 22:09:20 +0000 (UTC), Andre napisał(a):

[...]

Z olbrzymim zapasem.

Data: 2011-12-02 17:06:07
Autor: Q
plyta z FM1 i procesor do tego
Z olbrzymim zapasem.

HD 6xxx ma UVD 3 a nie UVD 100,
wiec troche wyolbrzymiles ten olbrzymi zapas :).

Data: 2011-12-02 20:55:29
Autor: Leszek K.
Dnia Fri, 2 Dec 2011 17:06:07 +0100, Q napisał(a):

Z olbrzymim zapasem.

HD 6xxx ma UVD 3 a nie UVD 100,
wiec troche wyolbrzymiles ten olbrzymi zapas :).

Na leciwym Turionie x2 2.100 MHz i grafice w chipsecie (HD3100) przy
odtwarzaniu HD mam zajętość procesora rzędu 60%. HD 6xxxx to jednak dużo
mocniejsza grafika, a procesora tak wolnego do desktopa to już nie idzie
kupić.

Data: 2011-12-02 21:52:13
Autor: Q
[...]

A pusc na swoim sprzecie jakis testowy material
h.264 @ full HD @ _60Hz_
i napisz czy w ogole ogladales film czy slajdszol :).

Dlatego jeszcze raz - HD 6xxx nie jest na wyrost -
- ona jest akurat na nasze czasy :).

Data: 2011-12-03 10:06:06
Autor: Leszek K.
Dnia Fri, 2 Dec 2011 21:52:13 +0100, Q napisał(a):

[...]

A skąd mam taki materiał wziąć? Wszystkie filmu na BR jakie posiadam (a mam
tego trochę) mają 23.97 lub 24 fps.

Data: 2011-12-03 11:31:27
Autor: Q
plyta z FM1 i procesor do tego
A skąd mam taki materiał wziąć? Wszystkie filmu na BR jakie posiadam (a mam
tego trochę) mają 23.97 lub 24 fps.

yyy.... z internetu?
:)

Sciagnij sobie np. ten:
http://hdcam.web-pda.info/60p-orsche%20-%2010643698%20-%2018470335.mts

Tu przykladowa cala strona:
http://hdcam.web-pda.info

Data: 2011-12-02 17:04:31
Autor: Q
[...]

Bierz na FM1 z HD 6xxx a nie na AM3 na 880G z HD 4xxx.
Wydajnosc tych 2 grafik to niebo i ziemia
i nie tylko jesli chodzi o sprzetowe odtwarzanie filmow
(przy HD 6xxx (UVD 3) proc bedzie sie nudzil -
 - przy HD 4xxx (UVD 2) juz nie).
http://en.wikipedia.org/wiki/Unified_Video_Decoder

Jesli chodzi o gry wtedy dopiero zobaczysz przepasc
jaka dzieli integry HD 6xxx od HD 4xxx.

Data: 2011-12-02 16:30:19
Autor: Andre
Q wrote:

Jesli chodzi o gry wtedy dopiero zobaczysz przepasc
jaka dzieli integry HD 6xxx od HD 4xxx.

No nie zobacze, bo kupie tylko jedna platforme ;)

Dzieki za sugestie.

Zauwazylem tez, ze sprzedawcy (w Krakowie) powoli wycofuja plyty glowne
z AM3 na 880G. Nie bardzo rozumiem czemu. Jedyne co mi przychodzi do
glowy, to ze podstawka mialaby odejsc w zapomnienie juz niedlugo...

--
Pozdrawiam,
  Andre

Data: 2011-12-02 22:04:01
Autor: Q
plyta z FM1 i procesor do tego
No nie zobacze, bo kupie tylko jedna platforme ;)

W testach syntetycznych wzrost jest rzedu 7-8x,
w grach fps podskakuje 3-4x:
(miec 15 klatek/s czy 60 robi roznice)

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Testy_porownanie-3889/strona/14709.html

plyta z FM1 i procesor do tego