pmateusz fwd

Data: 2009-07-21 09:50:36
Autor: Michał Gut
pmateusz fwd
fwd od kolegi pmateusz:

tez jestem informatykiem a na grupe pisac nie moge wiec na priv:
rozważ wożenie kompa w pionie na tylnym siedzeniu/ bagazniku , cos ala kufer dostawcy pizzy ale komp ma nie leżeć a stać. jak go ładnie wyłożysz gąbką czy cyzms to nie bedzie zbytniego trzęsienia kompa , jedyne co tracisz to manewrowośc przez wysoko polozony srodek ciężkości. a budkę z blachy do przykręcenia na moto kazdy rzemieślnik ci z blachy wyspawa. tylko trzeba to zrobić samemu nie ma akcesoryjnych... napisz to na grupie jak się da i uwazasz to za sensowny pomysł bo ja nie mogę a moze komus sie przyda.
pozdrawiam
przemek

pmateusz fwd