pms-owe wydanie Top Gear

Data: 2011-07-04 12:06:38
Autor: Waldek Godel
pms-owe wydanie Top Gear

Drugi odcinek 17 serii TG jest bardzo pms-owy. Kłótna Jamesa May z Jezzą
jak żywo przypomina wiele rozmów z pms.
:-)

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2011-07-04 16:28:35
Autor: DoQ
pms-owe wydanie Top Gear
W dniu 04-07-2011 13:06, Waldek Godel pisze:

Drugi odcinek 17 serii TG jest bardzo pms-owy. Kłótna Jamesa May z Jezzą
jak żywo przypomina wiele rozmów z pms.

Szkoda, że wygląda to tak jakby w I odcinku wykorzystali 3/4 budżetu całego sezonu...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-07-04 16:48:50
Autor: neoniusz
pms-owe wydanie Top Gear
W dniu 11-07-04 16:28, DoQ pisze:
Drugi odcinek 17 serii TG jest bardzo pms-owy. Kłótna Jamesa May z Jezzą
jak żywo przypomina wiele rozmów z pms.

Szkoda, że wygląda to tak jakby w I odcinku wykorzystali 3/4 budżetu
całego sezonu...

To zawsze tak wyglada. To jest nic w porownaniu do poprzednich sezonow, gdzie co chwile byly jakies wycieczki po calym swiecie. Nie wiem jaki oni maja budzet, ale musza miec NAPRAWDE duzo kasy.

Data: 2011-07-04 16:55:14
Autor: DoQ
pms-owe wydanie Top Gear
W dniu 04-07-2011 16:48, neoniusz pisze:

To zawsze tak wyglada. To jest nic w porownaniu do poprzednich sezonow,
gdzie co chwile byly jakies wycieczki po calym swiecie. Nie wiem jaki
oni maja budzet, ale musza miec NAPRAWDE duzo kasy.

Szczerze mówiąc znudził mnie II odcinek - zasnąłem gdzieś w Monako.

Pozdrawiam
Paweł

pms-owe wydanie Top Gear