pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)

Data: 2010-07-26 19:27:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Witam i klaniam sie w pas grupie.

Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w pozycji jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

Pozdrawiam !
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 20:33:58
Autor: Sir Piernik
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Rafał "SP" Gil pisze:
....>8
> ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w pozycji
> jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we
> Wrocławiu na Krakowskiej ?

Tu tacy raczej nie zagladaja wiec chyba nie doczekasz sie odpowiedzi :)
W "Orlim Gniezdzie" tez go chyba nie znajdziesz...

Pozdrawiam
Sir Piernik
  betvelwe

Data: 2010-07-27 07:07:55
Autor: Crazy Yogurt
On 26 Lip, 20:33, Sir Piernik <dziadekpier...@poczta.onet.pl> wrote:

 > ktory z kolegów z amputowanymi 2 ko³ami w pozycji
 > jezusowej (ukrzy¿owany) by³ mnie raczy³ obtr±biæ i obtrójk±ciæ we
 > Wroc³awiu na Krakowskiej ?
Tu tacy raczej nie zagladaja wiec chyba nie doczekasz sie odpowiedzi :)

Atam. Zagl±daj±, ino nie pisz±. Z braku czasu.

W "Orlim Gniezdzie" tez go chyba nie znajdziesz...

Bo we czwartki jezdem u dzieci, a poza tem nie mam potrzeby lansowania
siê ;)

A w ogóle to kopê lat.

Pozdro,

Yogurt (Crazy)
--
http://www.dhd.pl/

Data: 2010-07-26 20:35:20
Autor: Ivam
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2kgie$bqr$1@node2.news.atman.pl...
Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami

Znaczy sie mial gasienice? Bo normalnie bez zadnych kol nie da sie jezdzic.

w pozycji jezusowej (ukrzyżowany)

Znaczy czoperowiec, czyli wietrzypacha?

był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

Co to znaczy "obtrojkacic"?

Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

A co? Chcesz kolesiowi wklepke zalatwic? Toz to juz nawet trabic nie mozna. Dawno nie bylem we Wroclawiu, ale jesli tam przestalo sie uzywac klaksonu jako srodka do wszystkiego to duuuuuuuuuuuuuuuuuzo sie pozmienialo. Ostatnio jak tam bylem to sie zastanawialem czy Wy tam jezdzicie ciagle z reka na przycisku klaksonu.

Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

A na forum scigacza pytales najpierw? Tam wiecej userow;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-26 20:41:34
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-26 20:35, Ivam pisze:

Znaczy sie mial gasienice? Bo normalnie bez zadnych kol nie da
sie jezdzic.

No jechał ... po amputacji mu dwa zostały !

w pozycji jezusowej (ukrzyżowany)
Znaczy czoperowiec, czyli wietrzypacha?

No mówię przecież, że ukrzyżowany jechał. Co ja ? Niewyraźnie mówię ? :)

[...]

Można można, ale jeśli dojeżdża się do pmsowicza, wyrównuje prędkość, trąbi 3 razy i maluje ręką trójkąty w powietrzu, a potem łapie się ruchomej manetki ( jak wy się tego trzymacie ???? Chce się chwycić, a to się w łapach kręci ... niestabilne takie) i odlata z kosmicznym dźwiękiem, to chyba nie jest to "normalne wrocławskie trąbienie wywołane frustracją za 3 godzinny korek" ;)

sie uzywac klaksonu jako srodka do wszystkiego to
duuuuuuuuuuuuuuuuuzo sie pozmienialo.

A używa się używa ... ale tylko w korkach, czyli 360 dni w roku - 2 miesiące wakacji.

sie zastanawialem czy Wy tam jezdzicie ciagle z reka na
przycisku klaksonu.

To jest dodatkowy pakiet regionalny, możliwy do dołożenia podczas zakupu nowego pojazdu.

A na forum scigacza pytales najpierw? Tam wiecej userow;)

Jak sama nazwa wskazuje - pewnie nie ma tam ukrzyżowanych i innych frędzlowców.

ZDRAVIM !

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 20:50:51
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:i2kkst$cdv$1node2.news.atman.pl... W dniu

Kurwa, ch³opcze, chcesz rzucaæ jakim¶ wiejskim grypsem to na swoim podwórku z dzieæmi... Jak chcia³e¶ co¶ napisaæ, to napisz kurwa tak, ¿eby KA¯DY wiedzia³ o co Ci chodzi, a nie pierdolisz jakie¶ jebane wymy¶lone bzdury o jezusach i chuj wie o czym...

--
Grzybol

Data: 2010-07-26 21:52:37
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
W dniu 2010-07-26 20:50, Grzybol pisze:

Kurwa, chłopcze, chcesz rzucać jakimś wiejskim grypsem to na swoim podwórku
z dziećmi... Jak chciałeś coś napisać, to napisz kurwa tak, żeby KAŻDY
wiedział o co Ci chodzi, a nie pierdolisz jakieś jebane wymyślone bzdury o
jezusach i chuj wie o czym...

Prawidłowa pisownia HUJ.

Też Cię serdecznie pozdrawiam :) !

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 22:53:06
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:i2kp24$ghj$1node1.news.atman.pl... >
> Prawid³owa pisownia HUJ.

Mylisz siê.

--
Grzybol

Data: 2010-07-26 23:06:51
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
W dniu 2010-07-26 22:53, Grzybol pisze:

 PrawidÅ‚owa pisownia HUJ.
Mylisz siÄ™.

Słyszałeś kiedyś o słowie Historia ? (Nie, nie Chistoria).

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 23:15:31
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:i2ktda$f3e$1node2.news.atman.pl... W dniu 2010-07-26 22:53, Grzybol
pisze:
Prawid³owa pisownia HUJ.
Mylisz siê.
S³ysza³e¶ kiedy¶ o s³owie Historia ? (Nie, nie Chistoria).

Rozumiem, Twój "huj" to Historia... Ceniê szczero¶æ. Jednak s³owo "chuj" pisze siê przez "ch":
http://sjp.pwn.pl/szukaj/chuj

.... Matole...

--
Grzybol

Data: 2010-07-26 23:28:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
W dniu 2010-07-26 23:15, Grzybol pisze:

Rozumiem, Twój "huj" to Historia... Cenię szczerość. Jednak słowo "chuj"
pisze siÄ™ przez "ch":
http://sjp.pwn.pl/szukaj/chuj

Otóż to bracie mojej kozy. Pisownia zależna jest od tego co postanowi RADA JĘZYKA POLSKIEGO. Swego czasu postanowiła, że pisownia przez H jest pisownią poprawną ... następnie po dość długim czasie, stwierdziła, że prawidłowa pisownia to pisownia z użyciem CH.

... Matole...

Jak wspomniałem bracie mojej kozy - może warto się zastanowić czy trzeba ciągle niczym chorągiew wiać jak wiatr zawieje.

Masz rację - "moja" pisownia jest jak Historia (koniecznie z dużej) ... jak komuś będzie wygodniej, to w Katyniu strzelali ruskie, polskie, niemieckie ... Albo Hujowe lub Chujowe.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 23:32:40
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Jak wspomnia³em bracie mojej kozy

Masz gumowce? Czy r¿niesz j± w ³ó¿ku?

- mo¿e warto siê zastanowiæ czy trzeba ci±gle niczym chor±giew wiaæ jak wiatr zawieje.

Tu mo¿e g³êbiej co¶ nawiñ...

Masz racjê - "moja" pisownia jest jak Historia (koniecznie z du¿ej) ... jak komu¶ bêdzie wygodniej, to w Katyniu strzelali ruskie, polskie, niemieckie ... Albo Hujowe lub Chujowe.

A tu to ni chuja nie zrozumia³em co autor mia³ na my¶li. Jak kto¶ zrozumia³, to niech napisze - nagroda.

--
Grzybol

Data: 2010-07-27 00:08:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
W dniu 2010-07-26 23:32, Grzybol pisze:

A tu to ni chuja nie zrozumiałem co autor miał na myśli.

Dziwnym to z powodu ograniczenia czytelnika, nie jest.

Pozdrawiam Cię serdecznie, życzę byś był wszędzie, i kończę tą niezwykle owocną polemiką z Twoją osobą.

ZDRAVIM !
Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 21:38:09
Autor: Ivam
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i2kkst$cdv$1@node2.news.atman.pl...
Można można, ale jeśli dojeżdża się do pmsowicza, wyrównuje prędkość, trąbi 3 razy i maluje ręką trójkąty w powietrzu,

Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po plycie chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-26 21:49:52
Autor: Arni
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Ivam pisze:
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2kkst$cdv$1@node2.news.atman.pl...
Mo¿na mo¿na, ale je¶li doje¿d¿a siê do pmsowicza, wyrównuje prêdko¶æ, tr±bi 3 razy i maluje rêk± trójk±ty w powietrzu,

Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po plycie chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

po kamizelce kuzwa.... no chyba logiczne ze na aucie mia³ naklejke (w kszta³cie trójk±ta dziwnym zbiegiem okolicznosci) no i dwukó³ka zbystrzy³a wiec zastosowa³a peemesowe pozdrowienia.

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-07-27 17:06:03
Autor: Ivam
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2kos8$a2f$1@inews.gazeta.pl...
po kamizelce kuzwa....

Na siedzeniu kierowcy... koniecznie skody. Kumam, zapamietam.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-07-26 21:53:24
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-26 21:38, Ivam pisze:

Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po
plycie chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?

Dokładnie tak. Jak inaczej miałby rozpoznać kogoś z sąsiedniej grupy ?

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 23:27:52
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:i2kp3j$ghj$2node1.news.atman.pl... W dniu 2010-07-26 21:38, Ivam
pisze:
Dalej nie wiem co to znaczy. A po czym poznaje sie pmsowicza? Po
plycie chodnikowej powieszonej na lusterku wstecznym?
Dok³adnie tak. Jak inaczej mia³by rozpoznaæ kogo¶ z s±siedniej grupy ?

Tak na marginesie Misiek. Ten Twój PMS da siê leczyæ, czy z³agodziæ. Poczytaj tutaj:
http://www.forumginekologiczne.pl/txt/a,4611,0,zespol-napiecia-przedmiesiaczkowego-pms-w-grupie-bardzo-mlodych-kobiet-ciezkosc-objawow-i-skutki-zdrowotne

--
Grzybol

Data: 2010-07-26 23:29:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
W dniu 2010-07-26 23:27, Grzybol pisze:

Tak na marginesie Misiek. Ten Twój PMS da się leczyć, czy złagodzić.
Poczytaj tutaj:
http://www.forumginekologiczne.pl/txt/a,4611,0,zespol-napiecia-przedmiesiaczkowego-pms-w-grupie-bardzo-mlodych-kobiet-ciezkosc-objawow-i-skutki-zdrowotne

Po raz drugi dałeś dowód temu, że twój świat, to pierwszych pięć wyników w googlach :)

Pewnie i to da się leczyć - pogooglaj.

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-26 23:34:19
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Po raz drugi da³e¶ dowód temu, ¿e twój ¶wiat, to pierwszych piêæ wyników w googlach :)

Ale g³êbia wyrazu, ja pierdole! Musisz byæ strasznym jebanym t³umokiem. Zdradzisz jak± szko³ê koñczy³e¶?

Pewnie i to da siê leczyæ - pogooglaj.

Ale co leczyæ? ¦wiat?

--
Grzybol

Data: 2010-07-26 23:47:48
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

No co jest kurwa??? ¦pisz????!!!!

:-)

--
Grzybol

Data: 2010-07-27 19:48:22
Autor: Piotr May
[...]

Po tym samym po czym kiedys poznawalo sie PRMowicza. Po naklejce - na aucie.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-27 07:06:46
Autor: Crazy Yogurt
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
On 26 Lip, 19:27, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 ko³ami w
pozycji jezusowej (ukrzy¿owany) by³ mnie raczy³ obtr±biæ i
obtrójk±ciæ we Wroc³awiu na Krakowskiej ?

Mua.

Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

Nie poznajesz? :P Ju¿ raz Ciê obtr±bi³em hyhy.

pozdro,

Yogurt (Crazy)
--
http://www.dhd.pl/

Data: 2010-07-27 18:04:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-27 16:06, Crazy Yogurt pisze:

[...]
Nie poznajesz? :P Już raz Cię obtrąbiłem hyhy.

Wybacz, lekko zaspany byłem ... aleś mnie na chwilę przebudził, to się do prawa przysunąłem, acz i tak se tora wybrałeś przeciąć. BTW, na zakręcie na Traugutta tego nie rób, bo se slajdniesz kiedyś.

No to podziękował za obtrąbienie i również serdecznie pozdrawiam, uciekając tymczasem z gniazda wnerwionych 2 kołowych os.

ZDRAVIM !

Części do skuterów   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-27 19:54:25
Autor: Piotr May
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)

No to podziękował za obtrąbienie i również serdecznie pozdrawiam,
uciekając tymczasem z gniazda wnerwionych 2 kołowych os.

Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc. PRM daje sobie rade, raz przychodzi to prosciej, raz trudniej, ale jakos przychodzi. Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli, starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-27 22:51:30
Autor: Sir Piernik
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Piomay pisze:
....>8
  > Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym
trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc.

Musi bo tacy rozni ciagle "wyciagaja go z wora" (copyright by MadMax).

Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli, starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

Ja Ci dam pryka!!! ;) Chyba ze przecinek wstawil Ci sie niechcacy :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  betvelwe

Data: 2010-07-27 23:04:12
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:i2ngsf$7o9$1news.onet.pl...
Musi bo tacy rozni ciagle "wyciagaja go z wora" (copyright by MadMax).

Wiem, ¿e jeste¶ moim fanem. A MadMax to niez³a laska, swoj± drog±...

Ja Ci dam pryka!!! ;) Chyba ze przecinek wstawil Ci sie niechcacy :)

Co wstydzisz siê, ¿e masz 76 lat?

--
Grzybol

Data: 2010-07-27 23:04:59
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
U¿ytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:4c4f1d57news.home.net.pl... > Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym
trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc. PRM daje sobie rade, raz przychodzi to prosciej, raz trudniej, ale jakos przychodzi.

Piêknie to uj±³e¶.

Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli, starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

Tysz ³adnie.

--
Grzybol

pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)