pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)

Data: 2010-07-26 20:33:58
Autor: Sir Piernik
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Rafał "SP" Gil pisze:
....>8
> ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w pozycji
> jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i obtrójkącić we
> Wrocławiu na Krakowskiej ?

Tu tacy raczej nie zagladaja wiec chyba nie doczekasz sie odpowiedzi :)
W "Orlim Gniezdzie" tez go chyba nie znajdziesz...

Pozdrawiam
Sir Piernik
  betvelwe

Data: 2010-07-27 07:07:55
Autor: Crazy Yogurt
On 26 Lip, 20:33, Sir Piernik <dziadekpier...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
 > Wrocławiu na Krakowskiej ?
Tu tacy raczej nie zagladaja wiec chyba nie doczekasz sie odpowiedzi :)

Atam. Zagl±daj±, ino nie pisz±. Z braku czasu.

W "Orlim Gniezdzie" tez go chyba nie znajdziesz...

Bo we czwartki jezdem u dzieci, a poza tem nie mam potrzeby lansowania
się ;)

A w ogóle to kopę lat.

Pozdro,

Yogurt (Crazy)
--
http://www.dhd.pl/

pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)