pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)

Data: 2010-07-27 07:06:46
Autor: Crazy Yogurt
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
On 26 Lip, 19:27, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:

Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w
pozycji jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtr±bić i
obtrójk±cić we Wrocławiu na Krakowskiej ?

Mua.

Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !

Nie poznajesz? :P Już raz Cię obtr±biłem hyhy.

pozdro,

Yogurt (Crazy)
--
http://www.dhd.pl/

Data: 2010-07-27 18:04:39
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2010-07-27 16:06, Crazy Yogurt pisze:

Krotkie pytanko - ktory z kolegów z amputowanymi 2 kołami w
pozycji jezusowej (ukrzyżowany) był mnie raczył obtrąbić i
obtrójkącić we Wrocławiu na Krakowskiej ?
Mua.
Pytam - bo nie wiem, a odzewu na pms brak !
Nie poznajesz? :P Już raz Cię obtrąbiłem hyhy.

Wybacz, lekko zaspany byłem ... aleś mnie na chwilę przebudził, to się do prawa przysunąłem, acz i tak se tora wybrałeś przeciąć. BTW, na zakręcie na Traugutta tego nie rób, bo se slajdniesz kiedyś.

No to podziękował za obtrąbienie i również serdecznie pozdrawiam, uciekając tymczasem z gniazda wnerwionych 2 kołowych os.

ZDRAVIM !

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-07-27 19:54:25
Autor: Piotr May
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)

No to podziękował za obtrąbienie i również serdecznie pozdrawiam,
uciekając tymczasem z gniazda wnerwionych 2 kołowych os.

Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc. PRM daje sobie rade, raz przychodzi to prosciej, raz trudniej, ale jakos przychodzi. Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli, starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych normalnych ktĂłrych tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2010-07-27 22:51:30
Autor: Sir Piernik
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Piomay pisze:
....>8
  > Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym
trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc.

Musi bo tacy rozni ciagle "wyciagaja go z wora" (copyright by MadMax).

Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli, starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych normalnych ktĂłrych tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

Ja Ci dam pryka!!! ;) Chyba ze przecinek wstawil Ci sie niechcacy :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  betvelwe

Data: 2010-07-27 23:04:12
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Użytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:i2ngsf$7o9$1news.onet.pl...
Musi bo tacy rozni ciagle "wyciagaja go z wora" (copyright by MadMax).

Wiem, że jeste¶ moim fanem. A MadMax to niezła laska, swoj± drog±...

Ja Ci dam pryka!!! ;) Chyba ze przecinek wstawil Ci sie niechcacy :)

Co wstydzisz się, że masz 76 lat?

--
Grzybol

Data: 2010-07-27 23:04:59
Autor: Grzybol
pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)
Użytkownik "Piotr May" <piomay@riders.pl> napisał w wiadomo¶ci
news:4c4f1d57news.home.net.pl... > Drogi kolego, Grzybol akurat nie jest gniazdem wnerwionych os a jednym
trutniem z ktorym chcac nie chcac PRM jakos musi zyc. PRM daje sobie rade, raz przychodzi to prosciej, raz trudniej, ale jakos przychodzi.

Pięknie to uj±łe¶.

Nie utozsamiaj grupy z jednym Grzybolem gdyz obrazasz reszte trolli, starych prykuf-piernikow, najmadrzejszych, precli i tych nielicznych normalnych których tu prawie nie ma, no i mnie oczywiscie.

Tysz ładnie.

--
Grzybol

pmsowe zapytanie o pozdrowienia we WRO ;)