po 10 latach w erze...

Data: 2009-03-15 13:43:39
Autor: m@rcin
po 10 latach w erze...
witam

czytalem oferte play fresh i zastanawiam sie realnie czy nie przeniesc
nr do playa.
z powodu wykonywanego zawodu telefon uzywam przez miesiac a potem
przez miesiac lezy w szufladzie czyli 1:1
duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
swiata.

oto co zostalo mi zaproponowane w erze:

Promocja umożliwi Panu wybór atrakcyjnych, indywidualnie dopasowanych
do Pana potrzeb pakietów taryfy Nowa Era. Dodatkowo otrzyma Pan upust
na abonament przez okres pierwszych 12 cykli rozliczeniowych - upust
ten wynosić będzie aż 50%.

Promocyjne zestawy:
- Nowa Era 20 - miesięcznie 30 minut lub 90 SMS-ów do wszystkich sieci
krajowych w promocyjnej cenie 10,00 zł z VAT, następnie 20,00 zł z VAT
przez miesiące pozostałe do końca aneksu
- Nowa Era 40 - miesięcznie 70 minut lub 210 SMS-ów do wszystkich
sieci krajowych w promocyjnej cenie 20,00 zł z VAT, następnie 25,00 zł
z VAT przez miesiące pozostałe do końca aneksu

czy uwazacie ze to ma sens ? czy zmienic operatora ?

Data: 2009-03-15 22:06:45
Autor: Skylla
po 10 latach w erze...
Po tym co zrobił Play należy się spodziewać, że w ciągu tego roku wszyscy zejdą z cenami do tych min 30 gr, tymczasem w Twoich propozycjach za rok płacił będziesz ok 60 gr. Inna rzecz to ceny w roamingu, to musisz sobie przeliczyc sam.
Moim zdaniem obecnie kupowac abo nie warto, bo jest prawie pewność, że niebawem ceny bardzo spadną.

Data: 2009-03-16 10:19:40
Autor: K
po 10 latach w erze...
m@rcin pisze:
[...]

jesli chodzi o roaming, to era ma najdrozszy i tu raczej sie nic nie zmieni. ja mam abo w erze od 6 lat (VIP cos tam, najnizsze rachunki nie schodza ponizej 230 pln) jak widze co moge miec w innych sieciach za te pienidze +/- 20 pln to odliczam czas do konca umowy.

Data: 2009-03-16 12:57:03
Autor: Boombastic
po 10 latach w erze...

Użytkownik "m@rcin" <marcin.ploski@gmail.com> napisał w wiadomości news:f94a2e69-8eb1-49a5-9983-e985d5810183j38g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Jeśli Play to raczej na kartę, a nie na abo, bo zapłacić musisz miesiac w miesiąc a środki nie przechodzą na następny okres.

Data: 2009-03-16 14:47:51
Autor: tl
po 10 latach w erze...

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49be3ea7$0$29406$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

Jesli tylko takie masz potrzeby to jest to wymarzona oferta dla ciebie.

duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
swiata.

A to przeczy powyższemu. To zostawiasz fona w Polsce czy go zabierasz?

tl

Data: 2009-03-16 17:41:24
Autor: m@rcin
po 10 latach w erze...

A to przeczy powyższemu. To zostawiasz fona w Polsce czy go zabierasz?

zabieram ze soba ale lezy w szufladzie (na statku) hehe

decyzja juz podjeta. kupilem nawet karte playa i udalo mi sie wyrwac
nr taki jak chcialem prefix_nazwisko bardzo fajny :)

Data: 2009-03-17 09:09:10
Autor: tl
po 10 latach w erze...

Użytkownik "m@rcin" <marcin.ploski@gmail.com> napisał w wiadomości news:174d49e8-95ef-4594-b540-433c98fe7c45s36g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To oferta - marzenie dla Ciebie. Pomyślnych wiatrów.

tl

Data: 2009-03-17 09:21:54
Autor: ALEX Lodzermensch
po 10 latach w erze...
m@rcin ni au koto ha itsumo tanosii

BTW http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/darmowe-smsy-w-play-fresh/index.html

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

Data: 2009-03-18 04:33:02
Autor: J.F.
po 10 latach w erze...
[...]

Zasadniczo i w abo znajdziesz oferty i takie ze minuty przechodza na kolejny miesiac czy dwa, a potem sobie wygadasz.

duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
swiata.

no to abo moze sie nie sprawdzic bo minuty tylko w kraju ... z drugiej strony to wlasnie wygoda za granica, ze gadasz, gadasz i nic cie nie obchodzi.

[...]

A potem bedziesz klal ze to pare razy drozej niz u konkurencji :-)

[...]

20 zl nie majatek, minuty chyba przechodza .. tylko ile dzwonisz w kraju i po ile nastepne minuty ?

J.

Data: 2009-03-18 00:43:21
Autor: m@rcin
po 10 latach w erze...
Zasadniczo i w abo znajdziesz oferty i takie ze minuty przechodza
na kolejny miesiac czy dwa, a potem sobie wygadasz.

no tak robilem i robie do tej pory. akurat przez miesiac kiedy mnie
nie ma te minuty mi przechodza na nastepny i mam 2x wiecej do
wygadania w ciagu miesiaca kiedy jestem w chacie. niestety ta ilosc
jest wciaz za mala i pozniej juz mnie kroja za kazda minute a stawka
jest chyba kolo 0,7 zl.... troche nie dzisiejsza !

> [...]

no to abo moze sie nie sprawdzic bo minuty tylko w kraju ... z
drugiej strony to wlasnie wygoda za granica, ze gadasz, gadasz i

racja, ale co z tego jak mam opcje roamingowa euro i strefy i mnie era
kasuje w usa 9,9zl za minute ?
w strefie euro tez bez rewelacji w porownaniu do cen roamingu play'a
na karte... tylko troche tych kart zawsze trzeba bezie miec w
pogotowiu zeby doladowac.
a czy jest w play mozliwosc doladowywania za granica bez ponoszenia
jakis kosztow ? tzn wklepac jakis magiczny kod + kod ze zdrapki ?

po 10 latach w erze...