po 10 latach w erze...

Data: 2009-03-16 12:57:03
Autor: Boombastic
po 10 latach w erze...

Użytkownik "m@rcin" <marcin.ploski@gmail.com> napisał w wiadomości news:f94a2e69-8eb1-49a5-9983-e985d5810183j38g2000yqa.googlegroups.com...
witam

czytalem oferte play fresh i zastanawiam sie realnie czy nie przeniesc
nr do playa.
z powodu wykonywanego zawodu telefon uzywam przez miesiac a potem
przez miesiac lezy w szufladzie czyli 1:1
duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
swiata.

Jeśli Play to raczej na kartę, a nie na abo, bo zapłacić musisz miesiac w miesiąc a środki nie przechodzą na następny okres.

Data: 2009-03-16 14:47:51
Autor: tl
po 10 latach w erze...

Użytkownik "Boombastic" <boombasticNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49be3ea7$0$29406$f69f905mamut2.aster.pl...

[...]

Jesli tylko takie masz potrzeby to jest to wymarzona oferta dla ciebie.

duzo korzystam z roamingu ale nie tylko w ueropie ale USA i reszta
swiata.

A to przeczy powyższemu. To zostawiasz fona w Polsce czy go zabierasz?

tl

Data: 2009-03-16 17:41:24
Autor: m@rcin
po 10 latach w erze...

A to przeczy powyższemu. To zostawiasz fona w Polsce czy go zabierasz?

zabieram ze soba ale lezy w szufladzie (na statku) hehe

decyzja juz podjeta. kupilem nawet karte playa i udalo mi sie wyrwac
nr taki jak chcialem prefix_nazwisko bardzo fajny :)

Data: 2009-03-17 09:09:10
Autor: tl
po 10 latach w erze...

Użytkownik "m@rcin" <marcin.ploski@gmail.com> napisał w wiadomości news:174d49e8-95ef-4594-b540-433c98fe7c45s36g2000vbp.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

To oferta - marzenie dla Ciebie. Pomyślnych wiatrów.

tl

Data: 2009-03-17 09:21:54
Autor: ALEX Lodzermensch
po 10 latach w erze...
m@rcin ni au koto ha itsumo tanosii

BTW http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/darmowe-smsy-w-play-fresh/index.html

--
ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai  ]:-D

po 10 latach w erze...