po Szweda leci wojskowa Cassa a na podroze vipow sie oszczedza

Data: 2010-04-11 02:01:41
Autor: jacek_1970
po Szweda leci wojskowa Cassa a na podroze vipow sie oszczedza
Dlaczego nie polecieli casami i tupolewem? nie mozna bylo ich rodzielic, kazdy chciał oddychac tym samym powietrzem co prezydent?
Pewnie Kancelaria się bała oskarżen o marnotrastwo pieniedzy.
Wszystko przez to judzenie mend dziennikarskich, którzy teraz tak ubolewają i płacza na antenach tvn24 i innych mediów gdzie Polska jest codziennie opluwana, wyszydzana.
Zygać się chce jak im sie teraz nie zamykają usta z ochami i achami na temat prezydenta, posłow itp.
Ciekawe za ile dni wroca do swojej sluzbowej roli opluwaczy naszej ojczyzny, której resztki objawiają się w osobach które niosą dziś znicze na ulicach miast.
Sam byłem dziś na weselu. na małopolskiej/śląskiej prowincji. prawie nie rozmiawiałem z ludzmi, nie miałem ochoty, widok pląsających par w dzisiejszym dniu wydał mi się conajmniej niestosowny.
Ale czego mozna oczekiwać po ludziach ogladających wiadomosci TVN, gdzie głownym problemem jest kto bedzie siedział na jakim krześle, z jakim członkiem wyskoczył Palikot, czy bedzie kandydatem okregu Lubelskiego czy nie, Jak bardzo Niesiołowki sie zapluł i inne kluczowe tematy.
Polska się wali, długi rosną w zastraszającym tempie, Argentyna nadchodzi wielkimi krokami. w 100% idziemy ich drogą do krachu jaki mieli kilka lat temu. A w mediach bzdury, niszczenie auorytetów, kreowanie falszywych medrców. SYF

Data: 2010-04-11 07:32:27
Autor: awe
po Szweda leci wojskowa Cassa a na podroze vipow sie oszczedza
W TVN slyszalem relacje o dziewczynie ktora w Krakowie wieczorem przyszla pod Wawel. Tego dnia brala slub. Bylo smutno i nikt nie potrafil bawic sie na slubie. Nie potrafili
awe

Data: 2010-04-11 12:26:07
Autor: HaMMeR
On 2010-04-11 02:01, jacek_1970 wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Szczyt obludy.., te 'smutne i zatroskane' mordy olejary,
kolendy-zalanej i calej obsady 'dziennikarskiej' tej swinskiej zlewni tvn23!
To trzeba zapamietac na przyszlosc, aby nie dac sie nabierac na te cienko-aktorskie sztuczki, ktore sa jedynie narzedziami ich falszywej gry, za ktora
im sie placi...
Irytujace sa rowniez, wyciagane z politycznego niebytu, w wiekszosci juz skmpromitowane, opozycyjne kiedys 'legendy' Solidarnosci i zwykli aparatczycy komunistyczni, jako 'komentujace autorytety' te historyczna tragedie naszego narodu!
Zenujace, ale i pouczajace, bo oto na naszych oczach widac po raz kolejny (smierc Papieza byla okazja do 'proby generalnej' usluznych lzemediow),
w jaki sposob 'przechwytuje i kanalizuje' sie nastroje spoleczenstwa w sytuacjach dramatycznych i ekstremalnych, jak przez bezczelne i nachalne
'podstawienie', mozna kierowac masa ludzka zgodnie z zapotrzebowaniem!
Mozna wreszcie zrozumiec, dlaczego takie koncerny jak ITI czy AGORA musza dominowac w obszarze medialnym Polski i dlaczego umozliwiono im, za przyzwoleniem wladcow IIIRP,od samego poczatku uich istnienia, blyskawicznie obrosnac finansowo. Skuteczna 'sluzba' kosztuje krocie!!

po Szweda leci wojskowa Cassa a na podroze vipow sie oszczedza