po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!

Data: 2019-07-23 14:54:32
Autor: japanizer
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
http://wyborcza.pl/7,75398,25021562,stacje-bp-wycofaja-ze-sprzedazy-gazete-polska-z-homofobiczna.html

  Stacje BP wycofają ze sprzedaży "Gazetę Polską" z homofobiczną naklejką

  "Jeżeli 'Gazeta Polska' zdecyduje się na sprzedaż jutrzejszego numeru z naklejką   ,'Strefa wolna od LGBT', wycofamy go ze sprzedaży ze stacji własnych BP. BP nie   popiera postaw wyrażających niechęć wobec jakiejkolwiek grupy ludzi, unikamy   podziałów, szanujemy każdego człowieka - podało na Twitterze biuro prasowe BP w   Polsce.   Wcześniej taką samą decyzję podjęła sieć księgarni Empik.

Data: 2019-07-24 00:04:01
Autor: A. Filip
BP i Empik szeroko promują Gazetą Polską z naklejką (wycofaniem ze sprzedaży u siebie)
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ile procent nakładu sprzedają stacje British Petrolum i Empik?

<cynizm> Jak masowo nie dołączą inni to dla Gazety Polskiej to co
zamieściłeś to "darmowa reklama". </cynizm>

Nieważne czy piszą dobrze czy źle.  Ważne czy nie przekręcają nazwiska.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-23 15:14:36
Autor: japanizer
On Wednesday, July 24, 2019 at 12:04:59 AM UTC+2, A. Filip wrote:
> [...]

zamieściłeś to "darmowa reklama". </cynizm>

Nieważne czy piszą dobrze czy źle.  Ważne czy nie przekręcają nazwiska.

Policz sobie, debilu z brunatną sraczką w głowie:

https://www.press.pl/tresc/57323,_gazeta-polska_-i-_sieci_-z-najwiekszymi-spadkami-w-pierwszym-kwartale

Maj 20, 2019

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że średnia sprzedaż ogółem ,,Gazety Polskiej" w pierwszym kwartale spadła o 23,19 proc., do 22 994 egz., a ,,Sieci" - o 22,38 proc., do 38 940 egz.

Data: 2019-07-24 00:48:02
Autor: A. Filip
> [...]

sprzedaż ogółem ,,Gazety Polskiej" w pierwszym kwartale spadła o 23,19
proc., do 22 994 egz., a ,,Sieci" - o 22,38 proc., do 38 940 egz.

Czyli zdecydowali się na "agresywną DARMOWĄ reklamę"? :-)
Gwarancji sukcesu nie ma, gwarancja klęski bez "sporej" zmiany jest.
Ty jesteś z tych rekomendujących "tonięcie po cichu"?

Ja bym "aż tak agresywnie" nie zaszalał.  Raczej się na tym przejadą ale
IMHO przynajmniej 25% szans na sporawy sukces mają bo przy takim
nakładzie celują w "niszowy" rynek.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-23 16:15:50
Autor: Jacek Bialy
BP i Empik szeroko promują Gazetą Polską z naklejką (wycofaniem ze sprzedaży u siebie)
   -- - Nieważne czy piszą dobrze czy źle.  Ważne czy nie przekręcają nazwiska.

Na tego typu reklamę może liczyć jakieś pismo niszowe - Gazeta Polska jest zbyt poważnym pismem (a przynajmniej chce takim być).
Moim zdaniem Sakiewicz słusznie dostanie po jajach. Co ma wspólnego Polska ze sprawą seksualnych dewiacji? - są w każdym kraju. W Katyniu zginęli sami hetero?

JB

Data: 2019-07-23 23:04:57
Autor: japanizer
On Wednesday, July 24, 2019 at 1:15:51 AM UTC+2, Jacek Bialy wrote:
-- - Nieważne czy piszą dobrze czy źle.  Ważne czy nie przekręcają nazwiska.

Na tego typu reklamę może liczyć jakieś pismo niszowe - Gazeta Polska jest zbyt poważnym pismem (a przynajmniej chce takim być).

Poważne pismo dystrybuujące naklejki celujące w debili typu nasz grupowy Andrzejek, miłośnik brunatnego szamba? Bez jaj.

Data: 2019-07-29 01:29:26
Autor: Pisiorowy Escobar
Jacek Bialy <jacekbialy80@gmail.com> napisał(-a):

Gazeta Polska jest zbyt poważnym pismem

buhahaha
no debil

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-24 06:40:16
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 00:04, A. Filip pisze:

Nieważne czy piszą dobrze czy źle.  Ważne czy nie przekręcają nazwiska.

I nie zmieniają treści tematów! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-24 10:00:05
Autor: Budzik
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
Użytkownik  japanizer@japanizer.org ...

A był jakis bojkot ikei?
Przeciez to tylko mokre sny filipka...

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2019-07-24 03:16:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 24 lipca 2019 12:00:07 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

>   prasowe BP w Polsce. > >   Wcześniej taką samą decyzję podjęła sieć księgarni Empik.

Był. Pisiory podobno po 30 razy wodę w toalecie spuszczały, by Szwedom pokazać kto tu rządzi.

--
Bruno

Data: 2019-07-24 12:29:15
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

A był jakis bojkot ikei?

Był. Pisiory podobno po 30 razy wodę w toalecie spuszczały, by Szwedom

A podasz wyniki sprzedaży IKEA Polska?

Szans na bojkot "w rok padną" nie ma praktycznie żadnych, na tyle się
wybronili i "zaciemnili sprawę".  Nie widać by coś nowego i przełomowego
miało wyskoczyć.  Szanse na załamanie sprzedaży przez kilka miesięcy o
kilka/kilkanaście procent są sporowe IMHO.  Szanse na trwałe
"podłamanie" są nikłe bo najwyżej IKEA Polska dokona "dryfu" stanowiska.

Ile procent zysków *kapitalistyczna* firma jest gotowa poświęcić na
ołtarzu LGBTQ?  Jak dużo to muszą filozofią kapitalizmu sobie i
udziałowcom dupę podcierać "jak jakieś komuchy".

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-24 14:33:04
Autor: u2
W dniu 24.07.2019 o 12:29, A. Filip pisze:
  Szanse na trwałe
"podłamanie" są nikłe bo najwyżej IKEA Polska dokona "dryfu" stanowiska.

nie dokona, bo na zachodku rządzą koderaści, po dekadach chemicznej kastracji w końcu doszli wo władzy i są żądni odwetu:)

--
I love love

Data: 2019-07-24 16:59:54
Autor: Budzik
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Szans na bojkot "w rok padną" nie ma praktycznie żadnych, na tyle się
wybronili i "zaciemnili sprawę".

Zaciemnili? To znaczy ze juz znasz fakty i pokazesz jak one sie roznia od oficjalnej linii? W koncu!

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-07-24 19:02:44
Autor: u2
W dniu 24.07.2019 o 18:59, Budzik pisze:
[...]

IKEA praktycznie nie produkuje na rynek Bolanda, większość produkcji idzie na zachodek, nie ma co bojkotować, no i w imię czego ? w imię żydoskiej Biblii ? nie dziękuję, niech żydki się mieszają we własnym sosie:)

--
I love love

Data: 2019-07-24 15:50:33
Autor: z
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP ;-)

Data: 2019-07-24 07:51:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 24 lipca 2019 15:51:15 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP ;-)

To bardzo ciekawe, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że GP ukazuje raz w tygodniu.

--
Bruno

Data: 2019-07-24 18:47:07
Autor: A. Filip
[...]

Siedem egzemplarzy zaczyta? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-24 21:09:49
Autor: z
W dniu 2019-07-24 o 16:51, Bruno Brunowski pisze:

To bardzo ciekawe, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że GP ukazuje raz w tygodniu.

To teraz gazety kupuje się tylko w jeden dzień w tygodniu ;-)

Data: 2019-07-24 12:17:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 24 lipca 2019 21:09:52 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-07-24 o 16:51, Bruno Brunowski pisze:

> To bardzo ciekawe, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że GP ukazuje raz w tygodniu.

To teraz gazety kupuje się tylko w jeden dzień w tygodniu ;-)

Ja tygodniki kupuję raz w tygodniu, ale nie krępuj się i kupuj tygodnik Gazeta Polska codziennie. Może dzięki temu dziennikarze od Sakiewicza dostaną w końcu upragnione wypłaty.

--
Bruno

Data: 2019-07-24 16:03:46
Autor: u2
W dniu 24.07.2019 o 15:50, z pisze:
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP

a ja wolę czytać niusy on-line

https://niezalezna.pl

:)

--
I love love

Data: 2019-07-24 17:41:32
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 15:50, z pisze:
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP ;-)

Wstydzisz się? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-24 21:12:56
Autor: z
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
W dniu 2019-07-24 o 17:41, Pajdak pisze:
Wstydzisz się? ;-)))

Gdybym kupował GW to można by się wstydzić.
Ale jak zapewne pamiętasz oglądam tvn24 i słucham tok fm.
Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć. Oczywiście odfiltrowywując szambo agitacyjne ;-)

Data: 2019-07-24 21:37:32
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 21:12, z pisze:
W dniu 2019-07-24 o 17:41, Pajdak pisze:
Wstydzisz się? ;-)))

Gdybym kupował GW to można by się wstydzić.

Ale kiedyś kupowałeś co? Teraz kasy szkoda!;-)))

Ale jak zapewne pamiętasz oglądam tvn24 i słucham tok fm.

Nie interesuje mnie co ty sobie czytasz, słuchasz czy oglądasz.

Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć.

Naiwny jak kombatant na emeryturze ;-))

Oczywiście odfiltrowywując szambo agitacyjne ;-)

No to zostaje ci jedynie TVPiS i TV Trwam!

--
Pajdak

po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!