po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!

Data: 2019-07-24 15:50:33
Autor: z
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP ;-)

Data: 2019-07-24 07:51:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 24 lipca 2019 15:51:15 UTC+2 użytkownik z napisał:
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP ;-)

To bardzo ciekawe, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że GP ukazuje raz w tygodniu.

--
Bruno

Data: 2019-07-24 18:47:07
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

Siedem egzemplarzy zaczyta? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-07-24 21:09:49
Autor: z
W dniu 2019-07-24 o 16:51, Bruno Brunowski pisze:

To bardzo ciekawe, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że GP ukazuje raz w tygodniu.

To teraz gazety kupuje się tylko w jeden dzień w tygodniu ;-)

Data: 2019-07-24 12:17:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 24 lipca 2019 21:09:52 UTC+2 użytkownik z napisał:
W dniu 2019-07-24 o 16:51, Bruno Brunowski pisze:

> To bardzo ciekawe, szczególnie gdy weźmie się pod uwagę, że GP ukazuje raz w tygodniu.

To teraz gazety kupuje się tylko w jeden dzień w tygodniu ;-)

Ja tygodniki kupuję raz w tygodniu, ale nie krępuj się i kupuj tygodnik Gazeta Polska codziennie. Może dzięki temu dziennikarze od Sakiewicza dostaną w końcu upragnione wypłaty.

--
Bruno

Data: 2019-07-24 16:03:46
Autor: u2
W dniu 24.07.2019 o 15:50, z pisze:
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP

a ja wolę czytać niusy on-line

https://niezalezna.pl

:)

--
I love love

Data: 2019-07-24 17:41:32
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 15:50, z pisze:
Ojej a ja codziennie kupuję GP raz w empiku a raz na BP ;-)

Wstydzisz się? ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-07-24 21:12:56
Autor: z
po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!
W dniu 2019-07-24 o 17:41, Pajdak pisze:
Wstydzisz się? ;-)))

Gdybym kupował GW to można by się wstydzić.
Ale jak zapewne pamiętasz oglądam tvn24 i słucham tok fm.
Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć. Oczywiście odfiltrowywując szambo agitacyjne ;-)

Data: 2019-07-24 21:37:32
Autor: Pajdak
W dniu 2019-07-24 o 21:12, z pisze:
W dniu 2019-07-24 o 17:41, Pajdak pisze:
Wstydzisz się? ;-)))

Gdybym kupował GW to można by się wstydzić.

Ale kiedyś kupowałeś co? Teraz kasy szkoda!;-)))

Ale jak zapewne pamiętasz oglądam tvn24 i słucham tok fm.

Nie interesuje mnie co ty sobie czytasz, słuchasz czy oglądasz.

Można się ciekawych rzeczy dowiedzieć.

Naiwny jak kombatant na emeryturze ;-))

Oczywiście odfiltrowywując szambo agitacyjne ;-)

No to zostaje ci jedynie TVPiS i TV Trwam!

--
Pajdak

po bojkocie IKEI, czas na bojkot BP i Empiku!