po co było zamieniać Jaruzelskiego na Watykańczyków?

Data: 2011-11-08 23:34:15
Autor: abangel666
po co było zamieniać Jaruzelskiego na Watykańczyków?
przypadkowo dziś trafiłam przerzucając kanały na mecz siatkarek
Japonia-Algieria
Jak pewnie wiecie w krajach muzułmańskich sport kobiecy jest zakazany albo
silnie ograniczony
A Algerki grały i były ubrane w typowe stroje siatkarek, czyli pół-gołe...
nogi gołe aż do nie do końca zakrytych pośladków....

Jak to mozliwe? U muzułmanów?
Ano tak, ze od pół wieku na północy Algierii rzadzi dyktatura wojskowa a nie
religijna; dyktatura którą popiera naród(!), bo daje ona poczucie wolności,
przed fanatykami dzihadu z południa Algierii...

Irakijczycy juz się przekonuja, czym jest zamiana dyktatury wojskowej na
dyktaturę mułłów "Allah akbar!"... Libijczycy niedługo sie przekonaja, jak
to miło, gdy kamieniuje się kobietę, bo ją ... zgwałcono...

Nic, to taka moja refleksja po widoku tego meczu; bo to był dla mnie szok,
że w muzułmańskim kraju kobiety grają w siatkę.... i szok potrójny - w
jakich strojach!

Piszę, taki luźny tekst, bo się nawaliłam; ze szczęścia po tym, jak tow.
Wanda Nowicka z masońskiej feministycznej lewicy wygrała stanowisko
wicemarszałkini sejmu z katolicką fundamentalistką.

Pierwszy dzień sejmu i pierwszy cios w mordę kato-prawicową.

ab.
PS. Mam ponadto osobistą radość, bo sejm, i wszystkie media mówiły o moim
kuplu tow. Michale, synu tow. wicemarszałkini Wandy Nowickiej (to ten co go
Rydzyk do sądu podał)! A wnuczku tow. prof. Andrzeja, którego książki i
artykuły od lat są na mojej stronie!

___Toż ja na mojej stronie mam najwiekszy zbiór materiałów o nim!___
___A także osobiste pozdrowienie od tow. prof. Andrzeja Nowickiego.___

Zobaczcie tu; obrazek po prawej!
http://legaba.6te.net/an.htm

PS. Teraz mam chody... znam ojca i syna pani wicermaszałki sejmu! ha ha ha
___Niech żyje wolność i socjalizm!___

..

po co było zamieniać Jaruzelskiego na Watykańczyków?