po co dublowac kanaly na sat?

Data: 2010-10-21 18:52:51
Autor: pw
po co dublowac kanaly na sat?
Witam,
Czy ktos moze mi wytlumaczyc jaki jest sens, nadawania tego samego programu przez platformy na roznych czestotliwosciach/kanalach i roznym systemem kodowania?

nie lepiej byloby zeby jeden program byl nadawany na jednej czestotliwosci?

Data: 2010-10-21 19:36:36
Autor: Cavallino
po co dublowac kanaly na sat?
Uzytkownik "pw" <pewohen@gmail.com> napisal w wiadomosci news:i9pr53$gf2$1news.vectranet.pl...
Witam,
Czy ktos moze mi wytlumaczyc jaki jest sens, nadawania tego samego programu przez platformy na roznych czestotliwosciach/kanalach i roznym systemem kodowania?

A gdzie tak jeszcze jest?
Bo zazwyczaj wszystkie polskie platformy korzystaja z tego samego kanalu.
Z róznymi systemami kodowania oczywiscie.

Coraz mniej zostalo nieujednoliconych kanalów.

Data: 2010-10-23 16:53:05
Autor: pw
po co dublowac kanaly na sat?
On 10/21/2010 07:36 PM, Cavallino wrote:
[...]

np TVP HD jest x3

TVP HD  ORANGE POLSKA  POLISH  VIACCESS 3.0
TVP HD N POLISH  CONAX
TVP HD CYFRA + POLISH  MEDIAGUARD 2

http://www.eutelsat.com/deploy_tvLineUp/struts/infoHdtv.do

Data: 2010-10-24 05:19:55
Autor: Brooks
po co dublowac kanaly na sat?
On 23 Paź, 16:53, pw <pewo...@gmail.com> wrote:
> [...]

TVP HD  ORANGE POLSKA   POLISH  VIACCESS 3.0
TVP HD  N               POLISH  CONAX
TVP HD  CYFRA +         POLISH  MEDIAGUARD 2

Faktycznie, że gdyby się dogadało conajmniej dwóch nadawców mogliby
nadawać w takiej jakości jak daje oryginalnie TVP ... albo nawet
upscaling z tego co tam dają do wyższej rozdzielczości ;-P
Na pewno byłoby to wskazane dla kanałów przyrodniczych i sportowych.
Kiedyś kilka tygodni NG Wild leciało FTA ze strumienia ok. 13 Mb i
jeszcze żeby było ciekawiej to z polską fonią.

Brooks

Data: 2010-10-24 17:25:25
Autor: Tomy M.
po co dublowac kanaly na sat?
W dniu 2010-10-24 14:19, Brooks pisze:

[...]

WOW! 13Mbit to chyba cały transporder Polsatu :-)

Tomy M.

Data: 2010-10-24 15:21:44
Autor: Brooks
po co dublowac kanaly na sat?
On 24 Paź, 17:25, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
> [...]

> jeszcze żeby było ciekawiej to z polską fonią.

WOW! 13Mbit to chyba cały transporder Polsatu :-)

Znalazłem stary link:
http://satkurier.pl/news/49003/nat-geo-wild-hd-po-polsku-z-24-5w.html
Dużo się nie pomyliłem strumień był 12,1 Mbit/s
Jedynie wielka szkoda, że to nieaktualny nius ;-(

Brooks

Data: 2010-10-25 14:08:09
Autor: Tomy M.
po co dublowac kanaly na sat?
W dniu 2010-10-25 00:21, Brooks pisze:
[...]

Nie dlatego to napisałem że wątpię ... tylko aby
skomentować jakość tych arcy komercyjnych super stacji TV
które nadają z jakością sporo gorszą od YOUTUBE.

Ktoś jeszcze ma wątpliwości że Internet wyprzedził
jakościowo telewizję? Spora część materiałów
w YOUTUBE w tym dużo amatorskich jest w 720p
a TVN nadaje nadal 430 linii obrazu.

Tomy M.

Data: 2010-10-26 17:41:13
Autor: Brooks
po co dublowac kanaly na sat?
On 25 Paź, 14:08, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

> [...]

Ktoś jeszcze ma wątpliwości że Internet wyprzedził
jakościowo telewizję? Spora część materiałów
w YOUTUBE w tym dużo amatorskich jest w 720p

A w nocy puścili nawet Norbit z Eddim Murphym ...bez reklam!
Pewnie nie było chętnych na pasmo reklamowe.

Brooks

Data: 2010-10-30 11:09:39
Autor: Brooks
po co dublowac kanaly na sat?
On 21 Paź, 18:52, pw <pewo...@gmail.com> wrote:
<CIACH>
nie lepiej byloby zeby jeden program byl nadawany na jednej czestotliwosci?

FYI  podaję za satkurierem o wspólnych kanałach:
Kanał AXN HD nadawany z tp Cyfrowego Polsatu posiada również CAID
typowy dla platformy n.
Natomiast kanał Cinemax HD z tp telewizji nowej generacji n
będzie(jest?) dostępny dla Cyfrowego Polsatu.
IMHO po lekturze PRTdoszli do wniosku GMTA.
A tak poważniej pewnie zrealizowano porozumienie, które firmy zawarły
w ciągu ostatnich miesięcy.
HTH

--
Brooks: Biomechanical Robotic Organism Optimized for Killing and
Sabotage

Data: 2010-10-30 23:56:32
Autor: noy
po co dublowac kanaly na sat?

[...]

Kiełbasa krakowska też w rożnych sklepach i w sumie bardzo dobrze.

po co dublowac kanaly na sat?