po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?

Data: 2010-08-12 02:10:38
Autor: starter.orange
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
skoro na zwykłe prepaidy wysyłają spam o BMW o ogólnie szukają
kredytów, obawiałem się że orangutany zaspamują mi skrzynkę, stąd
założyłem sobie nowy @ i zamówiłem darmowy starter z internetu

przeglądam jednak ich oferte i widze coś takiego
http://tnij.org/orangego10

rzekomo można kupić w salonach starter za 10zl z takimi samymi
promocjami, jak ten darmowy (takie same 12x10zl kaleko-złotówek)

starter 10zł salonowy jest ważny rok od uruchomienia
starter 0zł internetowy jest ważny 14 dni od uruchomienia

interesuje mnie pytanie: w jakich przypadkach (poza ciekawością)
jest uzasadnione ekonomicznie sprowadzanie darmowego nr i czekanie
ileś dni, potem wpisywanie jakiś chorych kodów aktywacyjnych
które wg googli nie działają, itd., narzekanie na poczte, itd.
skoro można iść do salonu (a może wystarczy do kiosku ruchu?)

i kupić sobie starter lepszy w tym sensie że zerowego startera
nie można doładować 10-tką dla uzyskania rocznej ważności numeru

Gdzie jest korzyść dla klienta?

Data: 2010-08-12 11:53:55
Autor: Grzexs
[...]

Otrzymujesz darmowy starter z Orange i przenosisz go bez doładowywania do Playa. Otrzymujesz 60 PLN + cośtam na rozmowy na 3 m-ce. Po upływie 2,5 m-ca powtarzasz całą procedurę.

Czy znasz jakąś inną metodę otrzymania darmowego startera sieci innej niż Play?

--
Grzexs

Data: 2010-08-19 01:45:06
Autor: bastek72
> [...]

Czy znasz jakąś inną metodę otrzymania darmowego startera sieci innej niż Play?

czy dobrze zrozumiałem  ze sensem istnienia sklepu orange.pl jest dopieszczanie konkurencji?

bo jak rozumiem, kolega także nie widzi sensu ekonomicznego kupowania przez internet przez osobę która zamierza korzystać z usług orange.pl?

inni koledzy mówią coś że "kiedyś była" Multibox Gold gratis
czy mam rozumieć że usługa w sierpniu 2010 jest odpłatna?

Data: 2010-08-14 16:30:07
Autor: W
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
 wystukał, co następuje:

skoro na zwykłe prepaidy wysyłają spam o BMW o ogólnie szukają
kredytów, obawiałem się że orangutany zaspamują mi skrzynkę, stąd
założyłem sobie nowy @ i zamówiłem darmowy starter z internetu

kiedys jeszcze dawali darmo multibox gold...
idealna sprawa do sms za granice. Lekko liczac: 70sms (100 - 30 darmowych w standardzei) x 4 (bo wiadomosc moze sie max z tylu czesci skladac a liczona jest jako jedna) x 50gr (czy w orange jest 61? no ale policzmy po 50gr) daje  140zł miesięcznie (;

Data: 2010-08-17 13:57:29
Autor: robertcb
[...]

A załóżmy że kupujemy w kiosku 2 startery po 5 zł.
teraz na dzien przed zakonczeniem waznosci na polaczenia wychodzące przelewamy poprzez przelew sms 5 zł z jednego na drugi, a spowrotem z drugiego na pierwszy.
Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
Można tak robić w nieskończoność?;)

Data: 2010-08-18 18:27:06
Autor: subcom
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
Można tak robić w nieskończoność?;)

niecałkiem - przelew SMS kosztuje 20gr M(R)

Data: 2010-08-21 23:10:34
Autor: Grzexs
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
Można tak robić w nieskończoność?;)

niecałkiem - przelew SMS kosztuje 20gr

I chyba środki w ten sposób pozyskane nie przedłużają ważności konta.

--
Grzexs

po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?