po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?

Data: 2010-08-12 11:53:55
Autor: Grzexs
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
interesuje mnie pytanie: w jakich przypadkach (poza ciekawo¶ci±)
jest uzasadnione ekonomicznie sprowadzanie darmowego nr i czekanie
ile¶ dni, potem wpisywanie jaki¶ chorych kodów aktywacyjnych
które wg googli nie działaj±, itd., narzekanie na poczte, itd.
skoro można i¶ć do salonu (a może wystarczy do kiosku ruchu?)

Otrzymujesz darmowy starter z Orange i przenosisz go bez doładowywania do Playa. Otrzymujesz 60 PLN + co¶tam na rozmowy na 3 m-ce. Po upływie 2,5 m-ca powtarzasz cał± procedurę.

Czy znasz jak±¶ inn± metodę otrzymania darmowego startera sieci innej niż Play?

--
Grzexs

Data: 2010-08-19 01:45:06
Autor: bastek72
> [...]

Czy znasz jak±¶ inn± metodę otrzymania darmowego startera sieci innej niż Play?

czy dobrze zrozumiałem  ze sensem istnienia sklepu orange.pl jest dopieszczanie konkurencji?

bo jak rozumiem, kolega także nie widzi sensu ekonomicznego kupowania przez internet przez osobę która zamierza korzystać z usług orange.pl?

inni koledzy mówi± co¶ że "kiedy¶ była" Multibox Gold gratis
czy mam rozumieć że usługa w sierpniu 2010 jest odpłatna?

--

po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?