po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?

Data: 2010-08-14 16:30:07
Autor: W
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
 wystukał, co następuje:

skoro na zwykłe prepaidy wysyłają spam o BMW o ogólnie szukają
kredytów, obawiałem się że orangutany zaspamują mi skrzynkę, stąd
założyłem sobie nowy @ i zamówiłem darmowy starter z internetu

kiedys jeszcze dawali darmo multibox gold...
idealna sprawa do sms za granice. Lekko liczac: 70sms (100 - 30 darmowych w standardzei) x 4 (bo wiadomosc moze sie max z tylu czesci skladac a liczona jest jako jedna) x 50gr (czy w orange jest 61? no ale policzmy po 50gr) daje  140zł miesięcznie (;

po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?