po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?

Data: 2010-08-17 13:57:29
Autor: robertcb
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
skoro na zwykłe prepaidy wysyłają spam o BMW o ogólnie szukają
kredytów, obawiałem się że orangutany zaspamują mi skrzynkę, stąd
założyłem sobie nowy @ i zamówiłem darmowy starter z internetu

przeglądam jednak ich oferte i widze coś takiego
http://tnij.org/orangego10

rzekomo można kupić w salonach starter za 10zl z takimi samymi
promocjami, jak ten darmowy (takie same 12x10zl kaleko-złotówek)

starter 10zł salonowy jest ważny rok od uruchomienia
starter 0zł internetowy jest ważny 14 dni od uruchomienia

A załóżmy że kupujemy w kiosku 2 startery po 5 zł.
teraz na dzien przed zakonczeniem waznosci na polaczenia wychodzące przelewamy poprzez przelew sms 5 zł z jednego na drugi, a spowrotem z drugiego na pierwszy.
Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
Można tak robić w nieskończoność?;)

Data: 2010-08-18 18:27:06
Autor: subcom
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
Można tak robić w nieskończoność?;)

niecałkiem - przelew SMS kosztuje 20gr M(R)

Data: 2010-08-21 23:10:34
Autor: Grzexs
po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?
Skutkiem czego przedłużymy ważność konta obu starterów o 5 dni.
Można tak robić w nieskończoność?;)

niecałkiem - przelew SMS kosztuje 20gr

I chyba środki w ten sposób pozyskane nie przedłużają ważności konta.

--
Grzexs

po co komu Darmowy Starter Orange z internetu?