po co rejestrator? vel martwe pole

Data: 2011-06-28 09:58:20
Autor: DoQ
po co rejestrator? vel martwe pole
W dniu 27-06-2011 23:13, neoniusz pisze:
A chociazby po to, zeby zarejestrowac takie rzeczy:
http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY&feature=player_embedded

Dwie pizdy drogowe jak ktoś to już opisał.
Wyprzedzający zamiast dać po heblach i uniknąć kolizji, odbił w prawo jakby celowo chciał stuknąć tę Xsarę.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-28 10:23:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
po co rejestrator? vel martwe pole
Hello DoQ,

Tuesday, June 28, 2011, 9:58:20 AM, you wrote:

[...]

Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo. Nie widzę też kierunkowskazu u
wyprzedzanego i jakiejkolwiek chęci uniknięcia wypadku z jego strony.

--
Best regards,

Data: 2011-06-28 10:28:39
Autor: DoQ
po co rejestrator? vel martwe pole

Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo. Nie widzę też kierunkowskazu u
wyprzedzanego i jakiejkolwiek chęci uniknięcia wypadku z jego strony.

Ale chęć uniknięcia kolizji u tego w Combo oczywiście widzisz?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-28 10:41:41
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 28, 2011, 10:28:39 AM, you wrote:

Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo. Nie widzę też kierunkowskazu u
wyprzedzanego i jakiejkolwiek chęci uniknięcia wypadku z jego strony.
Ale chęć uniknięcia kolizji u tego w Combo oczywiście widzisz?

Sam skakałem do rowu, żeby uniknąć czołówki (z mojej winy) i miałem na
to trochę więcej czasu... Moim zdaniem mógł się spodziewać, że
wyprzedzany odpuści. Ja zazwyczaj w takiej sytuacji hamuję
równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił. Jednak nie
z rowem po lewej - tylko wtedy, gdy mam gdzie uciec.

Nie jestem w stanie jednoznacznie stwierdzić, że wyprzedzający
doprowadził do kolizji z premedytacją.

--
Best regards,

Data: 2011-06-28 11:17:15
Autor: LEPEK
po co rejestrator? vel martwe pole
 Ja zazwyczaj w takiej sytuacji hamuję
równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił.

?!
Próba sił?!
Nosz kurwa nie mam słów :/
Kto szybszy? Kto głupszy? Kto twardszy? Kto-kogo?
Zachowaj sobie takie zagrywki na zamknięty tor i grono chętnych, którzy mają podobne zamiary - wtedy owszem, to jest fajna zabawa. Ale nie na drodze!

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-06-28 11:20:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
po co rejestrator? vel martwe pole
Hello LEPEK,

Tuesday, June 28, 2011, 11:17:15 AM, you wrote:

 Ja zazwyczaj w takiej sytuacji hamuję
równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił.

?!
Próba sił?!
Nosz kurwa nie mam słów :/

Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-28 11:32:44
Autor: Myjk
po co rejestrator? vel martwe pole
Tue, 28 Jun 2011 11:20:28 +0200, RoMan Mandziejewicz
Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

Trochę źle to napisałeś i dlatego. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-28 11:37:17
Autor: LEPEK
[...]

Mimo wszystko uważam, że podczas wyprzedzania nie ma miejsca na takie zachowania. Jak widzę, że ktoś zachowuje się niepewnie, albo wręcz złośliwie, to staram się jechać tak, abym nie musiał nigdzie uciekać: hamuję, puszczam, wyprzedzam wtedy, kiedy już mogę - staram się niczego nie udowadniać przy takich prędkościach.

Pozdr,

Data: 2011-06-28 11:42:22
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 28, 2011, 11:37:17 AM, you wrote:

[...]

Ale ja piszę o sytuacji, gdy jest na to miejsce. W sensie dosłownym.

[...]

A ja wolę mieć takiego niepewnego za sobą niż przed sobą. Wyprzedzę
gadzinę i mam spokój.

--
Best regards,

Data: 2011-06-29 21:48:05
Autor: jerzu
po co rejestrator? vel martwe pole
On Tue, 28 Jun 2011 11:20:28 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.

Nie ma znaczenia.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-29 23:08:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
po co rejestrator? vel martwe pole
Hello jerzu,

Wednesday, June 29, 2011, 9:48:05 PM, you wrote:

Ale ciąć potrafisz - napisałem wyraźnie w jakiej sytuacji.
Nie ma znaczenia.

Ma bardzo duże znaczenie.

--
Best regards,

Data: 2011-06-28 11:31:14
Autor: Myjk
po co rejestrator? vel martwe pole
Tue, 28 Jun 2011 10:41:41 +0200, RoMan Mandziejewicz
ale zdarza mi się też próba sił.

Co takiego?

Oczywiście, czasem trzeba wcisnąć gaz zamiast hamulca (sam miałem taką
sytuację, dostałem w lewy tylny błotnik -- zabrakło mi pół metra by uniknąć
kolizji, albo tak z 60 KM pod maską, tudzież lepszego przełożenia), ale w
takiej sytuacji próbą sił bym tego nie nazwał.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-28 11:43:24
Autor: Jakub Witkowski
po co rejestrator? vel martwe pole

wyprzedzany odpuści. Ja zazwyczaj w takiej sytuacji hamuję
równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił. Jednak nie

Mam tylko nadzieję, że nie będzie mnie w pobliżu w trakcie następnej.

Data: 2011-06-28 13:05:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
po co rejestrator? vel martwe pole
Hello Jakub,

Tuesday, June 28, 2011, 11:43:24 AM, you wrote:

wyprzedzany odpuści. Ja zazwyczaj w takiej sytuacji hamuję
równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił. Jednak nie
Mam tylko nadzieję, że nie będzie mnie w pobliżu w trakcie następnej.

Dlaczego? Nigdy nie doszło do kontaktu.

--
Best regards,

Data: 2011-06-28 13:24:11
Autor: Jakub Witkowski
[...]

Z całym szacunkiem, powiedzmy że nie do końca ufam twojej ocenie sytuacji.

Data: 2011-06-28 13:34:16
Autor: RoMan Mandziejewicz

Tuesday, June 28, 2011, 1:24:11 PM, you wrote:

[...]

Słusznie - starzeję się. Ale pocieszę Cię - w miarę upływu lat
kapeluszniczeję strasznie i potrzeba mi od czasu do czasu dobrej
trasy, żeby nawyki odświeżyć. A to mi się trafia coraz rzadziej :(

Masz małe szanse na trafienie na mnie w trybie agresora ;)

--
Best regards,

Data: 2011-06-28 11:43:37
Autor: DoQ
po co rejestrator? vel martwe pole
równocześnie z trąbieniem ale zdarza mi się też próba sił. Jednak nie
z rowem po lewej - tylko wtedy, gdy mam gdzie uciec.

Moim zdaniem była to właśnie - jak to ująłeś - próba sił.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-06-28 12:27:43
Autor: Bydlę
On 2011-06-28 10:23:23 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> said:
Ja nie widzę żadnego odbicia w prawo.

Jest delikatny ruch.
Można tylko dywagować, czy jest to chęć zniszczenia swojego pojadu, pojazdu, który spowodował kolizję czy też zwykła obrona przed zepchnięciem z drogi.

--
Bydlę

Data: 2011-06-28 13:25:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
po co rejestrator? vel martwe pole
Hello Bydlę,

Tuesday, June 28, 2011, 12:27:43 PM, you wrote:

[...]

Ja tam stawiam na ostatnie.

--
Best regards,

Data: 2011-06-29 00:26:45
Autor: BartekK
W dniu 2011-06-28 12:27, Bydlę pisze:
On 2011-06-28 10:23:23 +0200, RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> said:
[...]

Przerzuciłem nogę z gazu na hamulec - i w tym momencie już lewe koła szły po tym białym malowanym pasie przy poboczu - zaczełem hamować ale hamowała realnie tylko prawa strona stąd taki mały ruch w prawo nim to skontrowałem ale i tak było za późno jak widać

Data: 2011-06-29 19:09:43
Autor: Bydlę
On 2011-06-29 00:26:45 +0200, BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> said:

hamowała realnie tylko prawa strona stąd taki mały ruch w prawo

W moich oczach tam był tylko jeden winowajca i nie kryłem się z tym poglądem od początku.

Nawet gdyby prawdą były teorie o pojedynku na drodze - zarejstrowany materiał jest jednoznaczny. Ktoś postanowił uznać swe lusterka i kierunkowskazy(*) za zbędne...

(*-co oznacza również pogardę żywioną wobec innych)

--
Bydlę

po co rejestrator? vel martwe pole