po dwa jaja

Data: 2011-11-30 18:17:30
Autor: Ktos
po dwa jaja
Fajna promocja.....można jeszcze do końca roku trochę nabić na konto.....
Chyba najlepsza jak do tej pory ze wszystkich świątecznych ofert operatorów
dla pre-paidowców.

Warto dodać,że działa bez kłopotów również z pre-padiową kartą płatniczą MC
Skarbonka z Auchan (na okaziciela)- sprawdzałem przed chwilą.

Data: 2011-11-30 18:31:34
Autor: GW
po dwa jaja
Skarbonka z Auchan (na okaziciela)- sprawdzałem przed chwilą.

przed chwilo nie mogłaś, bo to czy dadzo Ci PREIMUM okaże się w piątke

jk

po dwa jaja