po dzisiejszym wypadku

Data: 2010-10-12 16:32:05
Autor: moje_przedmioty
po dzisiejszym wypadku

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000e97.4cb443fbnewsgate.onet.pl...
Cały sprzęt do pomiaru prędkości i wszystkie służby mające stosowne uprawnienia
powinny trafić na drogi. Radary - prędkość dopuszczalna + 5%. Służby wszystko co
jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

Przestań pierdol....
Wpierdolisz się przechodząc przez przekjście dla pieszych
Mieli pecha i tyle
Jak ty bedziesz miał to tez tak skończysz
a jak jesteś szczęściarzem to może dożyjesz starości i umrzesz na raka np.

Data: 2010-10-12 18:09:42
Autor: kogutek
po dzisiejszym wypadku

> [...]
> jest niezgodne z obowiązującymi przepisami. Już dość tego co się dzieje.

Przestań się przechodząc przez przekjście dla pieszych
Mieli pecha i tyle
Jak ty bedziesz miał to tez tak skończysz
a jak jesteś szczęściarzem to może dożyjesz starości i umrzesz na raka np.
A ja uważam że to było samobójstwo na życzenie. Wieśniaki nie myślą. Jak był
samochód na 6 osób to wsiada 6 a reszta czeka bo się miejsca skończyły. Proste
jak budowa cepa. A sprawdzać i karać trzeba bo oni mogli zabić kierowcę
ciężarówki. Już w TV powiedzieli że ze wstępnych oględzin wynika że bardzo
szybko jechali. Ile obliczą biegli. W tym przeładowanym busie nie było nikogo co
by kierowcy kazał zwolnić. Normalny jak by zobaczył co się dzieje to by kazal
się zatrzymać i by wysiadł. Kiedyś mnie wiózł kierowca taksówki. Idiota. Kazałem
sie zatrzymać i wysiadłem nie płacąc.  Zaczał się burzyć. To mu kazałem wezwać
policję żebym miał komu opowiedzieć co robił. Nie zaryzykował. To była jedyna i
słuszna reakcja człowieka myślącego. --

Data: 2010-10-12 18:19:35
Autor: kml
po dzisiejszym wypadku
kogutek wrote:
[...]

"Inny mieszkaniec Drzewic mówi, że Mirek, kierowca busa, bardzo się cieszył, gdy w zeszłym roku kupił auto. W środku przyczepił ławki, jedną przymocował do drzwi, inna przechodziła przez środek części transportowej. Zależało mu, by móc przewieźć busem jak najwięcej osób. Wioska, w której mieszkał - Żardki - ma ok. 600 mieszkańców. Większość z nich - podobnie, jak i on - to bezrobotni, którzy utrzymywali się z prac sezonowych. Gdy Mirek kupił auto, łatwiej było im wszystkich dojeżdżać do pracy, a on sam trochę dorobił i na transporcie. Dziś zginął i Mirek i jego dwóch braci, a także prawdopodobnie kilkunastoletnia córka najstarszego z nich."

Całość jest tutaj: http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8499063,Poszukiwania_swiadkow_wypadku_w_Nowym_Miescie.html

Dla mnie przyczyną wypadku była głupota kierowcy. Póki co nie ma zeznań świadka tj. osoby wyprzedzanej i nie wiadomo jaki był jego udział w tym zdarzeniu.

kml

Data: 2010-10-12 19:36:00
Autor: jerry
po dzisiejszym wypadku
Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości news:6a48.00000029.4cb48846newsgate.onet.pl...

[...]
No normalnie jesteś boss.

Ale tego, że pasażerowie mieli tylko dwa wyjścia nie widzisz?
Albo jedzie i ma zarobek, albo dalej zęby w ścianę (tynk już wcześniej wygryziony)

Data: 2010-10-13 00:04:17
Autor: kogutek
po dzisiejszym wypadku
> [...]

Ale tego, że pasażerowie mieli tylko dwa wyjścia nie widzisz?
Albo jedzie i ma zarobek, albo dalej zęby w ścianę (tynk już wcześniej wygryziony)
Każdy ma dwa wyjścia. 1 żyć. 2 nie żyć. Oni wybrali drugie. Brak kasy nie
usprawiedliwia głupoty. Policja łapie i stosuje kary w stosunku do głupków nie
dlatego żeby sobie krzywdy nie zrobili. Tylko żeby nie zrobili innym. Tym co
chcą żyć, być zdrowi. Jesteś to w stanie zrozumieć?

Data: 2010-10-13 09:01:58
Autor: jerry
po dzisiejszym wypadku
Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości news:6a48.00000058.4cb4db61newsgate.onet.pl...
> [...]
dlatego żeby sobie krzywdy nie zrobili. Tylko żeby nie zrobili innym. Tym co
chcą żyć, być zdrowi. Jesteś to w stanie zrozumieć?

Ja rozumiem, a ty?
Ale nie martw się, syty głodnego _NIGDY_ nie rozumiał.

Data: 2010-10-13 14:28:40
Autor: Sebastian Kaliszewski
po dzisiejszym wypadku
kogutek wrote:
[...]

Wyglądasz na typowe dziecko neostrady i bogatych rodziców...

Oni wybrali drugie.

No więc o ilu innych takich wypadkach wiesz?
0? Zgadłem?

A takich przeładowanych trochę jeździ.

Brak kasy nie
usprawiedliwia głupoty.

Ponieśli konsekwencje większego ryzyka. Życie nigdy nie jest 100% bezpieczne, ba zawsze się śmiercią kończy. Chcieli poprawić trochę swój byt i swojej rodziny -- mieli pecha i zapewne złego kierowcę...

Policja łapie i stosuje kary w stosunku do głupków nie
dlatego żeby sobie krzywdy nie zrobili. Tylko żeby nie zrobili innym. Tym co
chcą żyć, być zdrowi. Jesteś to w stanie zrozumieć?

Ale co ma ilość pasażerów do wyjechania na czołówkę we mgle?

\SK

Data: 2010-10-13 08:56:55
Autor: krzysiek82
po dzisiejszym wypadku
W dniu 2010-10-12 18:09, kogutek pisze:
A ja uważam że to było samobójstwo na życzenie.

Dokładnie, spotkałem się z następującym stwierdzeniem ciężko nie przyznać racji:

Ryszard Fonżychowski, prezes Stowarzyszenia na rzecz Poprawy Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Droga i Bezpieczeństwo”:

- Równie dobrze można zapytać, dlaczego Polacy nie dbają o swoje zdrowie, higienę osobistą, toalety i wielkie innych rzeczy. Tu chodzi o naszą mentalność. My ciągle mylimy pojęcie demokracji z anarchią. Myślimy nie, jak dostosować się do przepisów, tylko jak je ominąć.

--
krzysiek82

po dzisiejszym wypadku