po ilu dniach szlag trafi OrangeGo darmowy starter internetowy

Data: 2010-07-20 16:06:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
po ilu dniach szlag trafi OrangeGo darmowy starter internetowy
WG regulaminu am 14 dni od aktywacji metodą *500 "z językiem"
a potem starter kaput

ogólnie to orangutany kłamią jak Jarek z Bronkiem 2w1
bo pod *500 wczoraj mówiły że mam 7 dni przychodzących
a W orangeOnLine podają że jednak 8 dni przychodzących

ponadto orangeOnLine widzę jednak że zamówiony 2 lipca
i otrzymany 13 lipca starter ma przychodzące 27 lipca
ale ma także jakieś "środki promocyjne" do 23 września

dziwny to termin bo 66 dni minus 8 dni daje
dodatkowe 58 dni które nie wiem skąd się wzięły
ani nie wiem co one oznaczają.

czy ktoś wie co to za cudo te zerowe promocyjne środki?

Data: 2010-07-20 16:09:42
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
po ilu dniach szlag trafi OrangeGo darmowy starter internetowy
czy ktoś wie co to za cudo te zerowe promocyjne środki?

chciałbym 31-go dnia ważności czyli 13 sierpnia aktywować "skarbonke" *110*06*00# i dopiero wtedy
doładować za 100zł (a mieć 115 do wykorzystania).

uda mi się taki manewr czy wcześniej startera szlag trafi?

--

po ilu dniach szlag trafi OrangeGo darmowy starter internetowy