po konferencji

Data: 2011-01-18 16:22:48
Autor: Delfino Delphis
po konferencji
Jasno stwierdzono, że Jak-40 siadł poniżej minimów. Ja się pytam: A GDZIE KONSEKWENCJE?

Data: 2011-01-18 16:31:45
Autor: Michal W.
po konferencji
Delfino Delphis wrote:

Jasno stwierdzono, że Jak-40 siadł poniżej minimów. Ja się pytam: A GDZIE
KONSEKWENCJE?

Tak to jest, konsekwencje wobec Wojsztyla by byly gdyby Kaczynski
wyladowal, a dziennikarze
majacy uwiecznic poczatek kampanii wyborczej nie.

Na szczescie (dla dziennikarzy i zalogi Jak-a stalo sie odwrotnie)

Michal W.

Data: 2011-01-18 18:43:34
Autor: Tomek
po konferencji

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:ih4b87$g1n$1news.onet.pl...
Jasno stwierdzono, że Jak-40 siadł poniżej minimów. Ja się pytam: A GDZIE
KONSEKWENCJE?

W niespełna tydzień po katastrofie rozmawiałem na spotkaniu seniorów
lotnictwa z inż.pil. doświadczalnym i komunikacyjnym
p. Janem Gawęckim. Powiedziałem coś (nie dosłownie)
że kpt. Jerzy Ziółkowski opisuje w swojej książce Na
lotowskich szlakach iż lądował wielokrotnie na 2 NDB
poniżej wysokości decyzji.
Inż. Gawęcki odpowiedział: "pierwszą rzeczą
w takim przypadku powinno być odebranie licencji"
T.

Data: 2011-01-18 20:03:30
Autor: J.F.
po konferencji
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl>
Jasno stwierdzono, że Jak-40 siadł poniżej minimów. Ja się pytam: A GDZIE
KONSEKWENCJE?

Ale pilot sie przyznal, czy  z gory bylo calkiem dobrze widac, a jak oficjalnie wiadomo ruscy kontrolerzy celowo zanizali celem zniechecenia ? :-)

J.

Data: 2011-01-19 00:07:18
Autor: skippy
po konferencji

[...]

spodziewasz się ich po rosyjskim raporcie, czy po naszym???

po konferencji