Data: 2010-01-14 11:39:12 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
chciałem namówić kobitę na kk Polbanku, po drodze była placówka więc wst±pili¶my (godz. 10.20, placówka czynna od 10.00), a w ¶rodku jedna pani jeĽdzi na szmacie (i dobrze, bo czysto¶ć to podstawa), poza tym wiele stanowisk.... przy pierwszym pani obsługiwała pana - klarowała mu nt. kredytu hipotecznego przy drugim pani rozmawiała przez tel., po jej charakterze można było wywnioskować, że dot. prywatnej sprawy, w tzw. między czasie pani chciała chyba zje¶ć ¶niadanie, ale jak zobaczyła klientów to schowała pod biurko, minęło kilka minut i NIC, stoimy sobie na ¶rodku obok pani wycieraj±cej podłogi, pełen luzik.... po kolejnych kilku pani (gadaj±ca przez tel.) zapytała w czym może pomóc (użyła interesuj±cej formy na TY), powiedziałem, że chcieli¶my porozmawiać nt. kk, ona na to, że tym zajmuje się kolega a ona się nie zna (na stanowisku miała napisane małe przedsiębiorstwa); mieli¶my poczekać 10 min. aż kolega przyjdzie...zrobiło się trochę niezręcznie, my czekamy a ona nie może/nie umie pomóc i ani nie pogada ani nie zje ;-/ zadzwoniła do kolegi i próbowała z nim ustalić (generalnie) jak nas spławić, jak poprosiłem o druk zaswiadczenia o zarobkach to panika w oczach, nie miała i znowu gdzie¶ dzwoniła wreszcie pojawił się kolega a ona uciekła na zaplecze; kolega najwidoczniej dopiero przyszedł do pracy (35 min. po otwarciu placówki), albo był w sklepie (obok centrum handlowe) albo korzystał z usług pobliskiego lodowiska (strój o tym ¶wiadczył), wydrukował za¶wiadczenie...na tym wizyta w placówce się zakończyła, bo bez za¶wiadczenia wniosku złożyć nie można nie wiem czy mam się ¶miać czy płakać i przede wszystkim czy tak temat zostawić? olewanie klienta, spożywanie posiłku na obsłudze, spóĽnianie się do pracy - koszmar! my¶licie, że warto zapytać kierownika placówki czy taka postawa pracowników była wła¶ciwa czy może olać temat i następnym razem udać się do innego oddziału??? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-14 05:36:56 | |
Autor: Erazmus | |
po prostu, po ludzku!? | |
On 14 Sty, 11:39, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
ten slogan doskonale do Polbanku pasuje Podaj dokładny adres placówki to będ± mieć darmow± reklamę ;-) -- pozdrawiam, Erazmus |
|
Data: 2010-01-14 17:14:37 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
chyba wszedzie jest tak samo...taki bank -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-17 01:44:02 | |
Autor: Feromon | |
po prostu, po ludzku!? | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hinfte$2i7e$3opal.icpnet.pl...
Grecy inne zwyczaje maj±, ot co! Feromon |
|
Data: 2010-01-14 10:48:25 | |
Autor: witek | |
po prostu, po ludzku!? | |
RobertS wrote:
nie wiem czy mam się ¶miać czy płakać i przede wszystkim czy tak temat zostawić? no po prostu straszne. wpisz sie do ksiazki skarg i wnioskow. |
|
Data: 2010-01-14 19:24:34 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
"witek" news:hinhsq$j2t$6inews.gazeta.pl
no po prostu straszne. Jak większo¶ć ludzi reprezentuje takie podej¶cie to się wcale nie dziwie, że w Polsce jest taki syf... |
|
Data: 2010-01-14 20:11:37 | |
Autor: Konrad N.S. | |
po prostu, po ludzku!? | |
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hinmqo$2o4$1news.interia.pl...
"witek" news:hinhsq$j2t$6inews.gazeta.pl Jak większo¶ć ludzi reprezentuje takie podej¶cie to się wcale nie dziwie, że witek pisz±c nieco przekornie chciał dać do zrozumienia, że najlepiej zagłosować nogami, czyli zlać ten bank, a przynajmniej tę placówkę. K>N>S> |
|
Data: 2010-01-14 20:23:42 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
"Konrad N.S." news:hinq87$2vha$1opal.icpnet.pl
witek pisz±c nieco przekornie chciał dać do zrozumienia, że najlepiej Nie zmienia to jednak faktu, że takie rzeczy należy zgłaszać. Mi kilka razy udało się przywrócić w oddziale to co powinno być standardem. W przypadkach, w których "mein kampf" skończył się porażk± żegnałem się z bankiem wraz z moimi pieniędzmi bez żadnego żalu. |
|
Data: 2010-01-14 11:47:42 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
"RobertS" news:hims8h$1tn5$1opal.icpnet.pl
[...] I jedno i drugie i napewno tematu tak nie zostawiać - interweniować bo IMHO takie standardy zwyczajnie się w pale nie mieszcz±. Kilka lat temu "ustawiałem do pionu" obsługę jednego z oddziałów ING - poskutkowało. olewanie klienta, spożywanie posiłku na obsłudze, spóĽnianie się do To była francyza czy normalny oddział? my¶licie, że warto zapytać kierownika placówki czy taka postawa Spytać zawsze można, ale ja na twoim miejscu wyłożył bym kawę na ławę. Dodatkowo poinformował e-mailem itp. "górę"/centralę co się w ich placówkach/francyzach wyczynia. Nie wiem jak w Polbanku, ale w innych bankach takie interwencje pomagały. |
|
Data: 2010-01-14 20:18:59 | |
Autor: jk | |
po prostu, po ludzku!? | |
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
To była francyza czy normalny oddział? A czym te placówki się różni± dla klienta? Jak poznać która jest która? -- |
|
Data: 2010-01-14 21:30:54 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
" jk" news:hinu7j$sia$1inews.gazeta.pl
> To była francyza czy normalny oddział? A czym te placówki się różni± dla klienta? Jak poznać która jest która? Francyza mniej może i w moim subiektywnym odczuciu klient jest tam bardziej zlewany niż w tradycyjnym oddziale (patrz getin). Jak je poznać? - IMHO bank powinien tak± informacje umieszczać na swojej stronie (patrz getin). |
|
Data: 2010-01-14 23:15:10 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
Francyza mniej może i w moim subiektywnym odczuciu klient jest tam bardziejto była duża i w miarę nowa placówka -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-14 20:10:03 | |
Autor: Konrad N.S. | |
po prostu, po ludzku!? | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hims8h$1tn5$1opal.icpnet.pl...
my¶licie, że warto zapytać kierownika placówki czy taka postawa pracowników była wła¶ciwa ależ ta pani była kierownikiem! a nad ni± jest podobny pan/pani, i gdy bedziesz chciał tam=wyżej sładać skargę, to także prawdopodobnie przeszkodzisz w ¶niadanku albo kawie imieninowej ry¶la-z-kredytów-co-na-kartach-się-nie-zna K>N>S> |
|
Data: 2010-01-14 23:17:43 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
a nad ni± jest podobny pan/pani, i gdy bedziesz chciał tam=wyżej sładać skargę, to także prawdopodobnie przeszkodzisz w ¶niadanku albo kawie imieninowej ry¶la-z-kredytów-co-na-kartach-się-nie-znawybaczcie, postawa pracowników o tyle mnie zszokowała, że wiem jaki (jeszcze kilka lat temu) był w banku rygor...jedzenie na stanowisku? w życiu nie wpadłbym na taki pomysł, przemycenie jakiego¶ napoju na salę to był już prawie cud! -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-14 22:29:59 | |
Autor: xbartx | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:17:43 +0100, RobertS napisał(a):
wybaczcie, postawa pracowników o tyle mnie zszokowała, że wiem jaki A mi się tam podoba ten grecki styl, czy tam hiszpański. Ilekroć jestem w Hiszpanii to nie mogę się nadziwić busy-easy i maniana, nikt się nie denerwuje, bo każdy się nie spieszy. Myślę, że tego nam potrzeba i nie ma się co spinać. -- xbartx |
|
Data: 2010-01-14 16:31:57 | |
Autor: witek | |
po prostu, po ludzku!? | |
xbartx wrote:
za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy. |
|
Data: 2010-01-14 23:51:39 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
A mi się tam podoba ten grecki styl, czy tam hiszpański. Ilekroć jestem w Hiszpanii to nie mogę się nadziwić busy-easy i maniana, nikt się nie denerwuje, bo każdy się nie spieszy. Myślę, że tego nam potrzeba i nie ma się co spinać. Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-14 17:00:54 | |
Autor: witek | |
po prostu, po ludzku!? | |
RobertS wrote:
nikomu sie nie spieszy, robota nie zajac nie ucieknie. generalnie południowcy tak maja, przejedz sie po ameryce południowej bida aż piszczy, a ludzie sa tam naprawde zyczliwi i usmiechnieci. do niech na szczecie wielka cywilizacja jeszcze nie dotarła. |
|
Data: 2010-01-14 16:21:22 | |
Autor: Jacenty | |
po prostu, po ludzku!? | |
A propos luĽnego stylu, jaki¶ rok temu w Warszawie na Bemowie
przypadkowo zwróciłem uwagę na pewn± urodziw± doradczynię SKOK-u ubran±... w bluzę od dresu i dżinsy. W niektórych instytucjach finansowych jest luuuzik. |
|
Data: 2010-01-15 12:04:27 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
"Jacenty"
news:7aa5994b-d321-4343-87a0-7b52bc92a833m26g2000yqb.googlegroups.com A propos luĽnego stylu, jaki¶ rok temu w Warszawie na Bemowie Mi to nie przeszkadza, w końcu nie szata zdobi człowieka itd. Sam nie jestem zagorzałym fanatykiem uniformizacji (szczególnie tej finansowej) bo uważam, że człowiek najlepiej czuje się we własnych ciuchach a nie firmowyj garniturku... Mnie osobi¶cie mógł by nawet obsługiwać w banku facet/kobietka w hawajskiej koszuli i krótkich spodenkach :) - jeżeli nie czuje się zlewany z góry na dół i traktowany jak zło konieczne po przeszkodziłem w ploteczkach chc±c wpłacić pieni±dze na swoje konto, to nie widzę w tym żadnego problemu. |
|
Data: 2010-01-15 07:47:34 | |
Autor: xbartx | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:51:39 +0100, RobertS napisał(a):
Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia nie ma co raczej patrzeć. PKS to prawdziwa zagadka hłe hłe. Na początku też było to szokiem i w ogóle, ale po kilku dniach załapałem o co chodzi. I chyba to jest metoda, na cały ten zgiełk i pęd za nie wiadomo za czym (głównie kasą). Tak jak wspomniał Witek kraje ameryki południowej - bieda i technologiczne zacofanie a ludzie szczęśliwi, jak mało którzy, na świecie. No i ten ich język i ekspresja wypowiedzi - cudowne! http://przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,5215.html -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-01-15 10:22:53 | |
Autor: MarekZ | |
po prostu, po ludzku!? | |
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hip6im$q38$1@inews.gazeta.pl...
Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadają tego rodzaju klimaty. I jak już kompletnie nie będę mógł znieść polsko-unijnego państwa, to tam będę mieszkał. :-) |
|
Data: 2010-01-15 12:05:16 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
"MarekZ" news:hipc39$s4f$1srv.cyf-kr.edu.pl
Yes, yes, yes. Mnie teĹĽ bardzo odpowiadajÄ… tego rodzaju klimaty. I jak juĹĽ To tak jak Wojciech Cejrowski :) |
|
Data: 2010-01-15 13:09:21 | |
Autor: Robert Kois | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:05:16 +0100, Valdi napisał(a):
Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadaj± tego rodzaju klimaty. I jak jużTo tak jak Wojciech Cejrowski :) Znaczy dużo gadać a i tak zostać w kraju? Bo pomimo szumnych zapowiedzi jako¶ się nie spieszy z przenosinami (bo tam mu raczej takich pieniędzy jak mu płaci nasza telewizja nikt nie da). -- Kojer |
|
Data: 2010-01-15 13:20:51 | |
Autor: Valdi | |
po prostu, po ludzku!? | |
"Robert Kois" news:53p7cb2tenku.dlgkojer.kojer
>> Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadaj± tego rodzaju klimaty. I jakjuż >> kompletnie nie będę mógł znie¶ć polsko-unijnego państwa, to tam będę > To tak jak Wojciech Cejrowski :) Znaczy dużo gadać a i tak zostać w kraju? Bo pomimo szumnych zapowiedzijak mu płaci nasza telewizja nikt nie da). Si. Raczej nie brak pieniędzy Wojtu¶ narzekać nie może... co nie zmienia faktu, że DVD z jego programem kupiłem bo po prostu go¶cia lubię słuchać i ogl±dać (bez skojarzeń). :) |
|
Data: 2010-01-17 11:57:17 | |
Autor: Mithos | |
po prostu, po ludzku!? | |
W dniu 2010-01-15 08:47, xbartx pisze:
Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia A w Polsce to nie ma biedy ? :) Średnia pensja "na rękę" w skali kraju to niecałe 500 euro, a ceny na wszystko takie same lub wyższe jak w zachodnich landach. Co gorsza wiele osób nie zarabia nawet tej średniej. Ludzie nie pędzą nie wiadomo za czym (czyt. kasą) tylko starają się dotrwać od 1 do 1 odmawiając sobie większości rzeczy. Jeśli dwie pracujące osoby stać na 3 pokojowe mieszkanie (w kredycie na 30 lat) oraz 3 letniego Golf'a i raz na rok 2 tygodniowe wakacje to już są bogaczami. To raczej IMO nie jest normalne, bo taki poziom życia to powinien być bardzo dolny stan klasy średniej. Przy okazji mamy bankrutujący ZUS, niedziałającą służbę zdrowia, brak dróg, żałosną edukację, hołotę polityczną (to nie jest klasa polityczna z prawdziwego zdarzenia tylko tak na dobrą sprawie nie wiadomo co) i wszystko doprawione narodową mentalnością. Tworzą to obraz swoistego piekiełka. Jak tak o tym myślę to sam nie wiem co ja tu jeszcze robię :) -- Mithos |
|
Data: 2010-01-17 15:20:40 | |
Autor: kashmiri | |
po prostu, po ludzku!? | |
Mithos <fake@adres.pl> had the courage to write:
W dniu 2010-01-15 08:47, xbartx pisze: Prawda. Tyle ĹĽe gdzie indziej jest podobnie - jako cudzoziemiec po prostu tego nie widzisz. No i mimo wszystko jest tu trochÄ™ bardzo fajnych osĂłb... pozdrowienia z imigracji |
|
Data: 2010-01-17 14:07:30 | |
Autor: kashmiri | |
po prostu, po ludzku!? | |
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> had the courage to write:
xbartx wrote: My to umiemy, bośmy Słowianie i mamy słowiańską duszę - tyle że od wieków nasz naród ma ambicje zostania Germanami i pogardza wszystkim, co nie "uporządkowane"... k. |
|
Data: 2010-01-17 18:26:04 | |
Autor: xbartx | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Sun, 17 Jan 2010 14:07:30 +0400, kashmiri napisał(a):
My to umiemy, bośmy Słowianie i mamy słowiańską duszę - tyle że od A to też fakt. Nasza słowiańska dusza, a w większości przypadków i ułańska jednocześnie, potrafi oj potrafi :) -- xbartx |
|
Data: 2010-01-26 22:29:05 | |
Autor: van | |
po prostu, po ludzku!? | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hio60t$j2t$13inews.gazeta.pl... xbartx wrote: ....o ile grecja czy hiszpania nie zbankrutują wcześniej i się nie zorientujemy, że jednak cos jest nie tak |
|
Data: 2010-01-15 10:42:06 | |
Autor: Mario | |
po prostu, po ludzku!? | |
RobertS pisze:
ten slogan doskonale do Polbanku pasuje.... to załatw to przez internet, oszczędzisz czas i nerwów :-) Ja tak zrobiłem, mam kartę w Polbanku, nie narzekam, obsługi nie muszę ogl±dać. pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-15 10:40:20 | |
Autor: xbartx | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 10:42:06 +0100, Mario napisał(a):
to załatw to przez internet, oszczędzisz czas i nerwów :-) Ja tak Też fakt. Dzwoniąc z telefonu ery to nawet a miarę szybko odbierają jak na ich standardy ;) -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2010-01-15 23:30:46 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
to załatw to przez internet, oszczędzisz czas i nerwów :-) wypełniłem formularz kontaktu, my¶lisz, że kto¶ zadzwonił? ;-/ wizyta w placówce to ostatnia rzecz na jak± miałem ochotę... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-16 08:11:01 | |
Autor: xbartx | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Fri, 15 Jan 2010 23:30:46 +0100, RobertS napisał(a):
wypełniłem formularz kontaktu, myślisz, że ktoś zadzwonił? ;-/ wizyta w A sms z ery? Jak ostatnio się starałem, to wysłałem esa i przyszedł w zwrotnym numer pod który trzeba zadzwonić. Zadzwoniłem i w bardzo szybko odebrali (jak na ich standardy), tak jakby specjalny dział, był dla kart. -- xbartx |
|
Data: 2010-01-16 16:47:43 | |
Autor: RobertS | |
po prostu, po ludzku!? | |
A sms z ery? Jak ostatnio się starałem, to wysłałem esa i przyszedł w zwrotnym numer pod który trzeba zadzwonić. Zadzwoniłem i w bardzo szybko odebrali (jak na ich standardy), tak jakby specjalny dział, był dla kart.tym razem to nie ma być kk Polbank Era tylko ichnia prestiżowa dla osoby, która z ery nie korzysta, szkoda, że nie da się załatwić ww. karty bez zaświadczenia o zarobkach... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-01-17 08:08:16 | |
Autor: xbartx | |
po prostu, po ludzku!? | |
Dnia Sat, 16 Jan 2010 16:47:43 +0100, RobertS napisał(a):
tym razem to nie ma być kk Polbank Era tylko ichnia prestiżowa dla Prestiż wymaga poświęceń ;) -- xbartx |
|
Data: 2010-01-16 18:28:43 | |
Autor: Mario | |
po prostu, po ludzku!? | |
RobertS pisze:
to masz pecha jakiego¶.. :-( do mnie dzwonili - serio. pozdrawiam mario |
|
Data: 2010-01-17 01:43:06 | |
Autor: Feromon | |
po prostu, po ludzku!? | |
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hims8h$1tn5$1opal.icpnet.pl... ten slogan doskonale do Polbanku pasuje Zaraz, 10.20 na szmacie od 10.00 to po kim sprz±tała? Może by tak witać klientów 10.00 na czystej podłodze? Ale, czepiam się...Kto przychodzi do banku przed 12.00? Na pewno nie biznesmen... ;)) A błoto teraz straszne! Ja do dostępno¶ći obsługi zastrzeżeń nie miałem, ale informacje, że dostęp internetowy działa jedynie z IE oraz jedynie z jednego komputera okazał się nieprawd±. Również nie uprzedzono mnie o "domy¶lnym" limicie dziennym w wysoko¶ci 5000 zł na transakcje internetowe. Poza tym transakcje internetowe dokonywane "w nocy" czyli w normalnym dla mnie czasie na wykonywanie transakcji, s± często odrzucane - bez powodu. Pani z infolinii doradza: "Operacje należy wykonywać w czasie pracy banku od 8 do 16" Poza tym oprocentowanie niezłe :)) jedynie do 15000 zł Feromon |