po prostu, po ludzku!?

Data: 2010-01-14 11:47:42
Autor: Valdi
po prostu, po ludzku!?
"RobertS" news:hims8h$1tn5$1opal.icpnet.pl

[...]
nie wiem czy mam się śmiać czy płakać i przede wszystkim czy tak temat
zostawić?

I jedno i drugie i napewno tematu tak nie zostawiać - interweniować bo IMHO
takie standardy zwyczajnie się w pale nie mieszczą.
Kilka lat temu "ustawiałem do pionu" obsługę jednego z oddziałów ING -
poskutkowało.

olewanie klienta, spożywanie posiłku na obsłudze, spóźnianie się do
pracy - koszmar!

To była francyza czy normalny oddział?

myślicie, że warto zapytać kierownika placówki czy taka postawa
pracowników była właściwa czy może olać temat i następnym razem udać się
do innego oddziału???

Spytać zawsze można, ale ja na twoim miejscu wyłożył bym kawę na ławę.
Dodatkowo poinformował e-mailem itp. "górę"/centralę co się w ich
placówkach/francyzach wyczynia.
Nie wiem jak w Polbanku, ale w innych bankach takie interwencje pomagały.

Data: 2010-01-14 20:18:59
Autor: jk
po prostu, po ludzku!?
Valdi <Valdi@valdi.pl> napisał(a):
To była francyza czy normalny oddział?

A czym te placówki się różnią dla klienta? Jak poznać która jest która?

Data: 2010-01-14 21:30:54
Autor: Valdi
po prostu, po ludzku!?
" jk" news:hinu7j$sia$1inews.gazeta.pl

> To była francyza czy normalny oddział?

A czym te placówki się różnią dla klienta? Jak poznać która jest która?

Francyza mniej może i w moim subiektywnym odczuciu klient jest tam bardziej
zlewany niż w tradycyjnym oddziale (patrz getin).
Jak je poznać? - IMHO bank powinien taką informacje umieszczać na swojej
stronie (patrz getin).

Data: 2010-01-14 23:15:10
Autor: RobertS
po prostu, po ludzku!?

[...]