po prostu, po ludzku!?

Data: 2010-01-14 20:10:03
Autor: Konrad N.S.
po prostu, po ludzku!?
U¿ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hims8h$1tn5$1opal.icpnet.pl...

my¶licie, ¿e warto zapytaæ kierownika placówki czy taka postawa pracowników by³a w³a¶ciwa

ale¿ ta pani by³a kierownikiem!

a nad ni± jest podobny pan/pani, i gdy bedziesz chcia³ tam=wy¿ej s³adaæ skargê, to tak¿e prawdopodobnie przeszkodzisz w ¶niadanku albo kawie imieninowej ry¶la-z-kredytów-co-na-kartach-siê-nie-zna

Data: 2010-01-14 23:17:43
Autor: RobertS
po prostu, po ludzku!?

a nad ni± jest podobny pan/pani, i gdy bedziesz chcia³ tam=wy¿ej s³adaæ skargê, to tak¿e prawdopodobnie przeszkodzisz w ¶niadanku albo kawie imieninowej ry¶la-z-kredytów-co-na-kartach-siê-nie-zna

wybaczcie, postawa pracowników o tyle mnie zszokowa³a, ¿e wiem jaki (jeszcze kilka lat temu)
by³ w banku rygor...jedzenie na stanowisku? w ¿yciu nie wpad³bym na taki pomys³, przemycenie jakiego¶ napoju na salê to by³ ju¿ prawie cud!

RobertS

Data: 2010-01-14 22:29:59
Autor: xbartx
po prostu, po ludzku!?
Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:17:43 +0100, RobertS napisał(a):

wybaczcie, postawa pracowników o tyle mnie zszokowała, że wiem jaki
(jeszcze kilka lat temu)
był w banku rygor...jedzenie na stanowisku? w życiu nie wpadłbym na taki
pomysł, przemycenie jakiegoś napoju na salę to był już prawie cud!

A mi się tam podoba ten grecki styl, czy tam hiszpański. Ilekroć jestem w Hiszpanii to nie mogę się nadziwić busy-easy i maniana, nikt się nie denerwuje, bo każdy się nie spieszy. Myślę, że tego nam potrzeba i nie ma się co spinać.

--
xbartx

Data: 2010-01-14 16:31:57
Autor: witek
po prostu, po ludzku!?
xbartx wrote:

[...]

za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy.

Data: 2010-01-14 23:51:39
Autor: RobertS
po prostu, po ludzku!?

[...]

Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie

RobertS

Data: 2010-01-14 17:00:54
Autor: witek
po prostu, po ludzku!?
RobertS wrote:

[...]

nikomu sie nie spieszy,
robota nie zajac nie ucieknie.

generalnie południowcy tak maja,
przejedz sie po ameryce południowej
bida aż piszczy, a ludzie sa tam naprawde zyczliwi i usmiechnieci.
do niech na szczecie wielka cywilizacja jeszcze nie dotarła.

Data: 2010-01-14 16:21:22
Autor: Jacenty
po prostu, po ludzku!?
A propos lu¼nego stylu, jaki¶ rok temu w Warszawie na Bemowie
przypadkowo zwróci³em uwagê na pewn± urodziw± doradczyniê SKOK-u
ubran±... w bluzê od dresu i d¿insy. W niektórych instytucjach
finansowych jest luuuzik.

Data: 2010-01-15 12:04:27
Autor: Valdi
po prostu, po ludzku!?
"Jacenty"

[...]

Mi to nie przeszkadza, w koñcu nie szata zdobi cz³owieka itd.
Sam nie jestem zagorza³ym fanatykiem uniformizacji (szczególnie tej
finansowej) bo uwa¿am, ¿e cz³owiek najlepiej czuje siê we w³asnych ciuchach
a nie firmowyj garniturku...
Mnie osobi¶cie móg³ by nawet obs³ugiwaæ w banku facet/kobietka w hawajskiej
koszuli i krótkich spodenkach :) - je¿eli nie czuje siê zlewany z góry na
dó³ i traktowany jak z³o konieczne po przeszkodzi³em w ploteczkach chc±c
wp³aciæ pieni±dze na swoje konto, to nie widzê w tym ¿adnego problemu.

Data: 2010-01-15 07:47:34
Autor: xbartx
po prostu, po ludzku!?
Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:51:39 +0100, RobertS napisał(a):

Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w
tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba
przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie

Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia nie ma co raczej patrzeć. PKS to prawdziwa zagadka hłe hłe. Na początku też było to szokiem i w ogóle, ale po kilku dniach załapałem o co chodzi. I chyba to jest metoda, na cały ten zgiełk i pęd za nie wiadomo za czym (głównie kasą). Tak jak wspomniał Witek kraje ameryki południowej - bieda i technologiczne zacofanie a ludzie szczęśliwi, jak mało którzy, na świecie. No i ten ich język i ekspresja wypowiedzi - cudowne!

http://przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,5215.html

Data: 2010-01-15 10:22:53
Autor: MarekZ
po prostu, po ludzku!?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hip6im$q38$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadają tego rodzaju klimaty. I jak już kompletnie nie będę mógł znieść polsko-unijnego państwa, to tam będę mieszkał. :-)

Data: 2010-01-15 12:05:16
Autor: Valdi
po prostu, po ludzku!?
"MarekZ" news:hipc39$s4f$1srv.cyf-kr.edu.pl

Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadają tego rodzaju klimaty. I jak już
kompletnie nie będę mógł znieść polsko-unijnego państwa, to tam będę
mieszkał. :-)

To tak jak Wojciech Cejrowski :)

Data: 2010-01-15 13:09:21
Autor: Robert Kois
po prostu, po ludzku!?
Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:05:16 +0100, Valdi napisa³(a):

Yes, yes, yes. Mnie te¿ bardzo odpowiadaj± tego rodzaju klimaty. I jak ju¿
kompletnie nie bêdê móg³ znie¶æ polsko-unijnego pañstwa, to tam bêdê
mieszka³. :-)
To tak jak Wojciech Cejrowski :)

Znaczy du¿o gadaæ a i tak zostaæ w kraju? Bo pomimo szumnych zapowiedzi
jako¶ siê nie spieszy z przenosinami (bo tam mu raczej takich pieniêdzy jak
mu p³aci nasza telewizja nikt nie da).

--
Kojer

Data: 2010-01-15 13:20:51
Autor: Valdi
po prostu, po ludzku!?
"Robert Kois" news:53p7cb2tenku.dlgkojer.kojer

> [...]

Znaczy du¿o gadaæ a i tak zostaæ w kraju? Bo pomimo szumnych zapowiedzi
jako¶ siê nie spieszy z przenosinami (bo tam mu raczej takich pieniêdzy

Si. Raczej nie brak pieniêdzy Wojtu¶ narzekaæ nie mo¿e... co nie zmienia
faktu, ¿e DVD z jego programem kupi³em bo po prostu go¶cia lubiê s³uchaæ i
ogl±daæ (bez skojarzeñ). :)

Data: 2010-01-17 11:57:17
Autor: Mithos
po prostu, po ludzku!?
W dniu 2010-01-15 08:47, xbartx pisze:
[...]

A w Polsce to nie ma biedy ? :)

Średnia pensja "na rękę" w skali kraju to niecałe 500 euro, a ceny na wszystko takie same lub wyższe jak w zachodnich landach. Co gorsza wiele osób nie zarabia nawet tej średniej.

Ludzie nie pędzą nie wiadomo za czym (czyt. kasą) tylko starają się dotrwać od 1 do 1 odmawiając sobie większości rzeczy. Jeśli dwie pracujące osoby stać na 3 pokojowe mieszkanie (w kredycie na 30 lat) oraz 3 letniego Golf'a i raz na rok 2 tygodniowe wakacje to już są bogaczami. To raczej IMO nie jest normalne, bo taki poziom życia to powinien być bardzo dolny stan klasy średniej.
Przy okazji mamy bankrutujący ZUS, niedziałającą służbę zdrowia, brak dróg, żałosną edukację, hołotę polityczną (to nie jest klasa polityczna z prawdziwego zdarzenia tylko tak na dobrą sprawie nie wiadomo co) i wszystko doprawione narodową mentalnością.

Tworzą to obraz swoistego piekiełka. Jak tak o tym myślę to sam nie wiem co ja tu jeszcze robię :)

--
Mithos

Data: 2010-01-17 15:20:40
Autor: kashmiri
po prostu, po ludzku!?
Mithos <fake@adres.pl> had the courage to write:
[...]

Prawda.
Tyle że gdzie indziej jest podobnie - jako cudzoziemiec po prostu tego nie widzisz.
No i mimo wszystko jest tu trochę bardzo fajnych osób...

pozdrowienia z imigracji

Data: 2010-01-17 14:07:30
Autor: kashmiri
po prostu, po ludzku!?
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> had the courage to write:
xbartx wrote:

A mi się tam podoba ten grecki styl, czy tam hiszpański. Ilekroć
jestem w  Hiszpanii to nie mogÄ™ siÄ™ nadziwić busy-easy i maniana, nikt
siÄ™ nie  denerwuje, bo każdy siÄ™ nie spieszy. MyÅ›lÄ™, że tego nam
potrzeba i nie ma  siÄ™ co spinać.

za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy.

My to umiemy, bośmy Słowianie i mamy słowiańską duszę - tyle że od wieków nasz naród ma ambicje zostania Germanami i pogardza wszystkim, co nie "uporządkowane"...

k.

Data: 2010-01-17 18:26:04
Autor: xbartx
po prostu, po ludzku!?
Dnia Sun, 17 Jan 2010 14:07:30 +0400, kashmiri napisał(a):

My to umiemy, bośmy Słowianie i mamy słowiańską duszę - tyle że od
wieków nasz naród ma ambicje zostania Germanami i pogardza wszystkim, co
nie "uporzÄ…dkowane"...

A to też fakt. Nasza słowiańska dusza, a w większości przypadków i ułańska jednocześnie, potrafi oj potrafi :)

--
xbartx

Data: 2010-01-26 22:29:05
Autor: van
po prostu, po ludzku!?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hio60t$j2t$13inews.gazeta.pl...
xbartx wrote:

[...]

....o ile grecja czy hiszpania nie zbankrutują wcześniej i się nie zorientujemy, że jednak cos jest nie tak

po prostu, po ludzku!?