po prostu, po ludzku!?

Data: 2010-01-17 01:43:06
Autor: Feromon
po prostu, po ludzku!?

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:hims8h$1tn5$1opal.icpnet.pl...
ten slogan doskonale do Polbanku pasuje

chciałem namówić kobitę na kk Polbanku, po drodze była placówka więc wstąpiliśmy (godz. 10.20, placówka czynna od 10.00), a w środku jedna pani jeździ na szmacie (i dobrze, bo czystość to podstawa), poza tym wiele stanowisk....

Zaraz, 10.20 na szmacie od 10.00 to po kim sprzątała?
Może by tak witać klientów 10.00 na czystej podłodze?
Ale, czepiam się...Kto przychodzi do banku przed 12.00?
Na pewno nie biznesmen... ;)) A błoto teraz straszne!

Ja do dostępnośći obsługi zastrzeżeń nie miałem,
ale informacje, że dostęp internetowy działa jedynie z IE
oraz jedynie z jednego komputera okazał się nieprawdą.
Również nie uprzedzono mnie o "domyślnym" limicie dziennym
w wysokości 5000 zł na transakcje internetowe.

Poza tym transakcje internetowe dokonywane "w nocy"
czyli w normalnym dla mnie czasie na wykonywanie transakcji,
są często odrzucane - bez powodu. Pani z infolinii doradza:
"Operacje należy wykonywać w czasie pracy banku od 8 do 16"

Poza tym oprocentowanie niezłe :)) jedynie do 15000 zł

Feromon

po prostu, po ludzku!?