po sprzedaży mieszkania - do kiedy deklar acje

Data: 2012-04-16 17:57:35
Autor: fotd
po sprzedaży mieszkania - do kiedy deklar acje
Witam,

Sprzedałem mieszkanie. Teraz pytanie :

1.PIT-39 składam dopiero w 2013 do kwietnia i do wtedy płacę 19% podatku?

2. Do kiedy mam czas na podjęcie decyzji,czy przeznaczę te pieniądze na własny cel mieszkaniowy? Słyszałem, że 14 dni od sprzedaży mieszkania,a druga wersja mówi,ze czas został wydłużony i mam czas również do 30/04 2013. Jak jest ? Do KIP nie mogę się dodzwonić.

Rozumiem,że nie muszę jakoś specjalnie zawiadamiać w tym roku US , że sprzedałem mieszkanie,gdyż zrobił to za mnie notariusz,a ja złożę za rok PIT-39?

po sprzedaży mieszkania - do kiedy deklar acje