po tragedi na Reno Air Races

Data: 2011-09-21 00:52:49
Autor: saturn5
po tragedi na Reno Air Races

  swoja droga mam moooooocno mieszane odczucia na temat przerabiana
  warbirdĂłw na racery i malowania ich w landrynki :/

No ale akurat Galloping Ghost nie byl pomalowany na landrynke, mam nadzieje ze
jak znajdziesz jego zdjecie to sie przekonasz...

Data: 2011-09-21 11:51:41
Autor: KiloSierra
po tragedi na Reno Air Races
W dniu 11/09/21 02:52, saturn5 pisze:

   swoja droga mam moooooocno mieszane odczucia na temat przerabiana
   warbirdÄ‚Ĺ‚w na racery i malowania ich w landrynki :/

No ale akurat Galloping Ghost nie byl pomalowany na landrynke, mam nadzieje ze
jak znajdziesz jego zdjecie to sie przekonasz...

to akurat wiem.... ale tak czy inaczej byl wykastrowany
to juz nie ten mustang jaki powinien byc orginalny 77

po tragedi na Reno Air Races