Data: 2011-09-21 02:43:05 | |
Autor: MI$EK | |
po tragedi na Reno Air Races | |
http://www.foxalpha.com/forums/viewtopic.php?t=16346&postdays=0&posto.... Niektóre maszyny po prostu przecudne. Ale mam pytanko o dwa zdjęcia. 1. http://i40.servimg.com/u/f40/12/40/46/89/a1010.jpg Całość zamontowana na skrzydle więc wydaje się być częścią silnika. A może nie? Co to właściwie jest? Na tym mocuje się łopaty śmigła? Chyba nie bo jest tego "czegoś" 7. No dla mnie zagwozdka :) 2. http://img405.imageshack.us/img405/4473/img2609yh3.jpg Pytanie brzmi: Czemu te wyloty rur wydechowych są takie "nierówne"? W niczym to jak rozumiem nie przeszkadza? Bo wystają sobie jedna tak, druga siak a trzecia jeszcze inaczej. Zawsze myślałem, że w konstrukcjach bardziej zaawansowanych, np. samolot (w tym jego silnik) wszystko powinno być jak w zegarku szwajcarskim. Czyli tip-top i to zmierzone za pomocą suwmiarki :) Pozdrawiam Michał |
|
Data: 2011-09-21 11:53:13 | |
Autor: Rafal 'RAV' Miszczak | |
po tragedi na Reno Air Races | |
Użytkownik MI$EK napisał:
Otwieracz do puszek. -- Pozdrawiam Rafal "RAV" Miszczak rav@e-rav.pl www.e-rav.pl Skype: rav_wroc_pl_2 GG: 9783 tel: +48-606-198315 |
|
Data: 2011-09-21 12:04:48 | |
Autor: KiloSierra | |
po tragedi na Reno Air Races | |
W dniu 11/09/21 11:43, MI$EK pisze:
http://www.foxalpha.com/forums/viewtopic.php?t=16346&postdays=0&posto... hahahahaha :) toz to paszcza GAU-8/A Avenger :) czyli 30mm kultowe dzialko A-10 :) po prostu z bardzo bliska 'sfocony' nosek A10
|
|
Data: 2011-09-21 03:38:15 | |
Autor: MI$EK | |
po tragedi na Reno Air Races | |
> Całość zamontowana na skrzydle więc wydaje się być częścią silnika. hahahahaha :) O w mordę :D A ja się bóg wie czego doszukiwałem :D No ale jak ktoś się nie zna, to ma prawo się nie domyślić :) Pozdrawiam Michał |
|
Data: 2011-09-21 20:27:42 | |
Autor: stabillo | |
po tragedi na Reno Air Races | |
Użytkownik "MI$EK" <michal.piechowski@gmail.com> napisał w wiadomości news:1613ced0-4da2-4d4c-a608-f509c5b836aecd4g2000vbb.googlegroups.com... Zawsze myślałem, że w konstrukcjach bardziej zaawansowanych, np. samolot (w tym jego silnik) wszystko powinno być jak w zegarku szwajcarskim. Czyli tip-top i to zmierzone za pomocą suwmiarki :) wydech w gwiazdowym silniku tak ma, poza tym caly sie trzesie i drga, to sa pewnie jeszcze podwojne gwiazdy co dodatkowo utrudnia spasowanie wszystkiego. Strasznie ciezko jest produkowac te rurki zeby ideealnie pasowaly, musza byc cienkie , lekkie i kwaso i zaroodporne, dzis to manufaktura robi a nie zaklad podejrzewam.. Poza tym , czesto sie je zdejmuje na przeglady i czasem mechaniki, nie skreca tak idealnie jak powinni , no i tak to wyglada. |
|
Data: 2011-09-22 01:59:07 | |
Autor: MI$EK | |
po tragedi na Reno Air Races | |
wydech w gwiazdowym silniku tak ma, poza tym caly sie trzesie i drga, to sa No tak. Zapomniałem, że te maszyny swoje lata mają. I nawet po wymianie części na nowe, nie wszystko będzie idealnie. Mimo wszystko i tak trochę mnie to dziwi ale po wyjaśnieniach już mniej :) Dzięki wielkie. Pozdrawiam Michał |
|