po urlopie

Data: 2010-08-15 07:39:20
Autor: zbig
po urlopie
po urlopowej przerwie widzę , ze wszystko po staremu. Kaczorowi
odjebało do reszty a Głódź dalej paskudzi w mojej archidiecezji.

Data: 2010-08-15 16:43:42
Autor: jadrys
po urlopie
  W dniu 2010-08-15 16:39, zbig pisze:
po urlopowej przerwie widzę , ze wszystko po staremu. Kaczorowi
odjebało do reszty a Głódź dalej paskudzi w mojej archidiecezji.

Tak, - i Tusk z Komorowskim nadal psują państwo.

Data: 2010-08-15 07:57:17
Autor: Antenka
po urlopie
On 15 Sie, 16:43, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-08-15 16:39, zbig pisze:

> po urlopowej przerwie widzę , ze wszystko po staremu. Kaczorowi
> odjebało do reszty a Głódź dalej paskudzi w mojej archidiecezji..

Tak, - i Tusk z Komorowskim nadal psują państwo.

Dzięki takim jak wybyczony zbig, co na takie beztalencia i łajdactwo
głosują ;-). Tylko się pochlastać : - / . Będzie coraz gorzej,
zobaczysz wkrótce Jadrysiu. :-((

Antenka

P.s. Coraz więcej ludzi ok. 30-35 lat, całkiem nieźle ubranych i
czystych  wyciąga do mnie rękę i prosi mnie o coś do jedzenia. Stoją
przeważnie przy pobliskim śmietniku. To jest POlszewicka
rzeczywistość. "By żyło się lepiej, ale tylko POlszewikom".

Data: 2010-08-15 12:35:24
Autor: zbig
po urlopie
On 15 Sie, 16:57, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

[...]
żeby nie mieć pracy w w okresie letnim , będąc zdrowym 30-35 latkiem,
trzeba być wyjatkowo "pracowitym"

Data: 2010-08-15 17:04:29
Autor: jadrys
po urlopie
  W dniu 2010-08-15 16:57, Antenka pisze:
[...]

No niestety, - wbrew woli mam takie samo odczucie - jest już źle a idzie na jeszcze gorsze :-( . Oj czuje że sporo Polaków odczuje boleśnie na własnej skórze "radosne" rządy kolesi z PO :-(

Data: 2010-08-15 19:42:10
Autor: Polok_prawdziwy
po urlopie
jadrys wrote:

[...]

Ato twierdzis JAMDRYSIE, ze ten PSYKRUTKI KURBUPEL zlikwidowołby światowy krezys kapitulizmu...?

Data: 2010-08-15 22:08:23
Autor: jadrys
po urlopie
  W dniu 2010-08-15 19:42, Polok_prawdziwy pisze:

Ato twierdzis JAMDRYSIE, ze ten PSYKRUTKI KURBUPEL zlikwidowołby światowy
krezys kapitulizmu...?

Nie, na pewno nie.. Ale istniała szansa że jakby został Prezydentem to szabrowanie Polski przez kolesi nie odbywałoby się tak gładko..

Data: 2010-08-15 22:36:14
Autor: Polok_prawdziwy
po urlopie
jadrys wrote:

[...]

Tela razy ci tłumacem, ze jus NIC do psesabrowanio NIMA...!!!

- syćko, co jakomkolwiek wartość miało, downo jus popsedowały....

Teroski łostało siem porem kopalń, zimia i Łobywatele (ZUSy itp) do psedanio...

Data: 2010-08-15 12:31:42
Autor: zbig
po urlopie
On 15 Sie, 16:43, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Tak, - i Tusk z Komorowskim nadal psują państwo.

Miałem  internet tylko na komórkę, więc z wrodzonego skąpstwa może coś
mi umknęło. Może jakieś szczegóły?

Data: 2010-08-15 22:14:31
Autor: jadrys
po urlopie
  W dniu 2010-08-15 21:31, zbig pisze:
On 15 Sie, 16:43, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

Tak, - i Tusk z Komorowskim nadal psują państwo.
Miałem  internet tylko na komórkę, więc z wrodzonego skąpstwa może coś
mi umknęło. Może jakieś szczegóły?

Ja jestem zmuszony cały czas używać netu przez komórkę.
Szczegóły? - Za dużo by pisać.. Łatwiej by mi było odpowiedzieć na pytanie o rzeczy które rząd PO zrobił dobrze.

Data: 2010-08-15 16:51:55
Autor: cirrus
po urlopie
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i48uf8$kfu$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-08-15 16:39, zbig pisze:
po urlopowej przerwie widzę , ze wszystko po staremu. Kaczorowi
odjebało do reszty a Głódź dalej paskudzi w mojej archidiecezji.
Tak, - i Tusk z Komorowskim nadal psują państwo.

I,- niektórzy nadal puszczaja wiatry.

--
stevep

Data: 2010-08-15 17:06:55
Autor: jadrys
po urlopie
  W dniu 2010-08-15 16:51, cirrus pisze:
[...]

Cześć Stefan.
Myślałem że Adam M. przestał ci już płacić za pastowanie  i  się więcej nie pokażesz na psp.

Data: 2010-08-15 18:20:58
Autor: raff
po urlopie
[...]

I,- niektĂłrzy nadal puszczaja wiatry.

Mięty zażyj.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-16 15:19:43
Autor: cirrus
po urlopie
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i4945e$124$1news.onet.pl...
[...]

Słyszysz jadrys?

--
stevep

Data: 2010-08-15 17:20:21
Autor: -heÂŽsk
po urlopie
On Sun, 15 Aug 2010 16:43:42 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

  W dniu 2010-08-15 16:39, zbig pisze:
> po urlopowej przerwie widzę , ze wszystko po staremu. Kaczorowi
> odjebało do reszty a Głódź dalej paskudzi w mojej archidiecezji.

Tak, - i Tusk z Komorowskim nadal psują państwo.

 w jaki sposob ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-15 22:10:32
Autor: jadrys
po urlopie
  W dniu 2010-08-15 17:20, -heÂŽsk pisze:
[...]

W grabieżczy.. Ograbiają ludzi biednych.

Data: 2010-08-16 15:21:36
Autor: cirrus
po urlopie
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i49hrk$4rf$2news.onet.pl...
[...]