pob贸r pr膮du w spoczynku

Data: 2011-08-10 12:49:24
Autor: Agent
pob贸r pr膮du w spoczynku

U偶ytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j1tj1j$rnp$1mx1.internetia.pl...
Nie mog臋 doj艣膰 do 艂adu z Vectr膮 C - jaki pob贸r pr膮du w spoczynku jest normalny?

Radio fabryczne (wbudowane/orygina艂). Alarm fabryczny (GM, nie dok艂adany). Brak dodatkowych odbiornik贸w energii, instalacji gazowej itp. Nie 艣wieci si臋 nic w schowku lub w baga偶niku itp.

Pob贸r pr膮du waha si臋 w spoczynku od 80mA do 110mA, oboj臋tnie czy alarm jest w艂膮czony czy wy艂膮czony (tylko zamkni臋ty zamek centralny). 0.08A to 1,93Ah na dobe, po 33 stania dniach akumulator 64Ah jest trupem.

Czy to normalne 偶e wsp贸艂czesne auta musz膮 by膰 2x na miesi膮c je偶d偶one inaczej zdechn膮?

Moja Fabia po 2 tygodniach stania i jednym zapaleniu i przejechaniu 200 metr贸w i po nast臋nych 2 dniach nie mia艂a si艂y zapali膰. Aku dobry bo po odpaleniu na kable nie by艂 nawet wyjmowany i zapala艂 w zimie nawet po 2-3 dniach stania na mrozie.

Data: 2011-08-10 22:45:01
Autor: nom
pob贸r pr膮du w spoczynku

U偶ytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j1tnnd$3qh$1news.onet.pl...

Moja Fabia po 2 tygodniach stania i jednym zapaleniu i przejechaniu 200 metr贸w i po nast臋nych 2 dniach nie mia艂a si艂y zapali膰.

No to co艣 masz za du偶y pob贸r pr膮du (pewnie radio dok艂ada艂e艣 i ono tak pobiera, ju偶 kilka takich autek poprawia艂em po "fachowcach").
U mnie fabianka z radiem Roadstar pobiera w stanie spoczynku 10mA z alarmem w艂膮czonym.

pob贸r pr膮du w spoczynku