pobieraczek.pl straszy?

Data: 2010-09-06 06:15:27
Autor: januszek
pobieraczek.pl straszy?
rpc5jhg napisa?(a):

Takie cos w ogole jest legalne? Dlaczego mam placic za cos czego nawet nie zobaczylem?

Ta sprawa ma już taaaaakaaaaaaaą brodeeeeeeeeeę.... ;P

Zapytaj googla ;)

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-09-06 08:24:24
Autor: rpc5jhg
pobieraczek.pl straszy?
januszek wrote:
rpc5jhg napisa?(a):

Takie cos w ogole jest legalne? Dlaczego mam placic za cos czego nawet nie zobaczylem?

Ta sprawa ma już taaaaakaaaaaaaą brodeeeeeeeeeę.... ;P

Zapytaj googla ;)

Wlasnie sprawdzilem, wszyscy pisza zeby nic z tym nie robic. Mi chodzi o to wpisywanie do rejestru dlugow. IP ktore tam maja nie jest zarejestrowany na mnie a nie chce zeby ktos mial klopoty.

Data: 2010-09-06 06:36:05
Autor: januszek
pobieraczek.pl straszy?
rpc5jhg napisa?(a):

Wlasnie sprawdzilem, wszyscy pisza zeby nic z tym nie robic. Mi chodzi o to wpisywanie do rejestru dlugow. IP ktore tam maja nie jest zarejestrowany na mnie a nie chce zeby ktos mial klopoty.

W tej chwili działa to tak, że zawierasz umowe, zgodnie z którą możesz po 10 dniach pisemnie z niej zrezygnować ;P jeśli tego nie zrobisz to powinieneś zapłacić ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-09-06 17:42:45
Autor: leon
pobieraczek.pl straszy?
Dnia 06-09-2010 o 08:36:05 januszek <januszek@polska.irc.pl> napisał(a):

rpc5jhg napisa?(a):

W tej chwili działa to tak, że zawierasz umowe, zgodnie z którą możesz
po 10 dniach pisemnie z niej zrezygnować ;P jeśli tego nie zrobisz to
powinieneś zapłacić ;P

"Usługobiorcy, który zawarł umowę o świadczenie usług wskazanych w  Regulaminie, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie Usług  Usenet w terminie 10 dni od dnia zawarcia przedmiotowej umowy. Wskazane w  zd. 1 odstąpienie dla skuteczności winno zostać zrealizowane poprzez  przesłanie pisemnego oświadczenia lub poprzez przesłanie stosownego  oświadczenia woli w formie wiadomości poczty elektronicznej przesłanej na  adres bok@pobieraczek.pl."

I tu tez polegną bo jest nierówność relacji klient - firma. Jak dla nich  zakceptownie umowy wystarczy formularz. Natomiast wypowiedzenie umowy już  tak sie prosto nie da. Albo pisemnie albo do bok, przy czym ten list w bok  moze sie zawieruszyc :)
Swoja drga na stroni emaja decycje UOKiK oraz komentarz do niej.

leon

Data: 2010-09-06 17:49:20
Autor: rpc5jhg
pobieraczek.pl straszy?
leon wrote:
[...]

A gdzie to mozna zglosic? Wlasciwie nie powinien ktos tego zglosic na policje czy gdzies? W koncu chodzi o udostepnianie materialow chronionych prawem autorskim?

Data: 2010-09-06 10:09:06
Autor: mvoicem
pobieraczek.pl straszy?
(09/06/2010 08:15 AM), januszek wrote:
[...]

To pobieraczek *nadal* straszy? Nikt go jeszcze nie spacyfikował?

p. m.

Data: 2010-09-06 08:13:41
Autor: Olgierd
pobieraczek.pl straszy?
Dnia Mon, 06 Sep 2010 10:09:06 +0200, mvoicem napisał(a):

To pobieraczek *nadal* straszy? Nikt go jeszcze nie spacyfikował?

Dostali wycisk z UOKiK.

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-06 10:56:56
Autor: mz
pobieraczek.pl straszy?

Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości news:pan.2010.09.06.08.13.40rudak.org...
Dnia Mon, 06 Sep 2010 10:09:06 +0200, mvoicem napisał(a):

To pobieraczek *nadal* straszy? Nikt go jeszcze nie spacyfikował?

Dostali wycisk z UOKiK.

I co z tego, że dostali ? Nadal są w sieci i nadal łapią naiwnych. A google daje tyle odpowiedzi co ludzi ich udzielających. Jedni mówią olać ich, inni karzą płacić, jeszcze inni twierdzą, że nie dostali pisemnego potwierdzenia zawarcia umowy wiec mają ich wnosie.
Ja sie w tych odpowiedziach pogubiłem i sam nie wiem jak to jest naprawdę.
Pozdrawiam

Data: 2010-09-06 09:04:42
Autor: Olgierd
pobieraczek.pl straszy?
Dnia Mon, 06 Sep 2010 10:56:56 +0200, mz napisał(a):

[...]

Wiesz co, w sprawie innych naciągaczy (AG-REK) jakaś gazeta cytowała pod nazwiskiem adwokatów, którzy też twierdzili (pod nazwiskiem), że skoro umowa została zawarta, to trzeba płacić. Kupa śmiechu.

UOKiK dał wycisk, ale zapewne stojąca za Pobieraczkiem spółka się odwołała, więc jeszcze troszkę to potrwa.

--
:-) Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Data: 2010-09-06 14:36:47
Autor: Andrzej Lawa
pobieraczek.pl straszy?
W dniu 06.09.2010 11:04, Olgierd pisze:

UOKiK dał wycisk, ale zapewne stojąca za Pobieraczkiem spółka się odwołała, więc jeszcze troszkę to potrwa.

Albo zbierają kasę na nałożoną karę - w jedyny sposób, jaki znają ;-/

Data: 2010-09-06 17:35:06
Autor: rpc5jhg
pobieraczek.pl straszy?
Andrzej Lawa wrote:
W dniu 06.09.2010 11:04, Olgierd pisze:

UOKiK dał wycisk, ale zapewne stojąca za Pobieraczkiem spółka się odwołała, więc jeszcze troszkę to potrwa.

Albo zbierają kasę na nałożoną karę - w jedyny sposób, jaki znają ;-/

Ale co myslicie powinienem zrobic? W koncu usluga nie zostala wykonana.

Data: 2010-09-09 23:43:39
Autor: Gotfryd Smolik news
pobieraczek.pl straszy?
On Mon, 6 Sep 2010, rpc5jhg wrote:

Ale co myslicie powinienem zrobic? W koncu usluga nie zostala wykonana.

  W kwestii formalnej: ostatnie sformułowanie nie jest żadnym argumentem.
  O ile mowa o usłudze o ch-rze zlecenia albo "świadczenia gotowości",
to fakt że klient z usługi nie korzystał nie dowodzi braku obowiązku
zapłaty.
  Dajmy na to - fakt że ktoś nie korzystał z telefonu nie uprawnia
do niepłacenia abonamentu (nawet jak to jest zupelnie nowy telefon
i jeszcze nigdy z niego nie dzwoniono).
(nie ma to *nic* do dyskusji czy *w tym przypadku* zapłata się nalezy
czy nie, podważam jedynie konkretny argument!)

pzdr, Gotfryd

pobieraczek.pl straszy?