pobór energii przez centralny zamek

Data: 2012-02-21 07:24:30
Autor: Czeslawek
pobór energii przez centralny zamek
W dniu 2012-02-21 07:15, mj pisze:
Witam,

mam problem z poborem mocy przez centralny zamek. Podczas postoju
(zamknięty samochód) jest ok. ok 0.06A, natomiast jak tylko otworzę z
kluczyka samochód, wartość ta wynosi 0.3A. Wypinałem bezpieczniki i
wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia
1.2 16V

Cóż aby komputer mógł stale kontrolować stan zamków/drzwi to musi mieć zasilanie.

--
Pozdrawiam,
Czesławek

Data: 2012-02-20 22:48:01
Autor: mj
On 21 Lut, 07:24, Czeslawek <czeslawek-1Ctr...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> 1.2 16V

Cóż aby komputer mógł stale kontrolować stan zamków/drzwi to musi mieć

czyli uważasz że jest to raczej normalne?

pobór energii przez centralny zamek