pobór energii przez centralny zamek

Data: 2012-02-21 09:29:54
Autor: Grejon
pobór energii przez centralny zamek
W dniu 2012-02-21 07:15, mj pisze:
Witam,

mam problem z poborem mocy przez centralny zamek. Podczas postoju
(zamknięty samochód) jest ok. ok 0.06A, natomiast jak tylko otworzę z
kluczyka samochód, wartość ta wynosi 0.3A. Wypinałem bezpieczniki i
wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia
1.2 16V

Masz jakiś moduł automatycznie ryglujący drzwi jeśli przez x sekund nie zostaną otwarte? Czy po odblokowaniu auta zapala sie w srodku jakas lampka?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-21 00:56:45
Autor: mj
pobór energii przez centralny zamek
Masz jakiś moduł automatycznie ryglujący drzwi jeśli przez x sekund nie
zostaną otwarte? Czy po odblokowaniu auta zapala sie w srodku jakas lampka?

nie.nie.

czy wypiąłeś wszystkie bezpieczniki poza jednym i czy ten jeden zabezpiecza _wyłącznie_ centralny zamek

wypiąłem, sprawdzę jeszcze w książce czy za co odpowiada ten
bezpiecznik. Oznaczony był autem z otwartymi drzwiami, ale faktycznie
może za coś innego jeszcze odpowiadać bo są tam takie dwa.

Data: 2012-02-21 10:09:36
Autor: Myjk
pobĂłr energii przez centralny zamek
Tue, 21 Feb 2012 00:56:45 -0800 (PST), mj
sprawdzę jeszcze w książce czy za co odpowiada ten
bezpiecznik.

W książce nie musi być wszystko opisane. Prąd zżera głównie alarm i np.
immo, załączane zazwyczaj w momencie załączenia zamka centralnego.

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

Data: 2012-02-21 01:52:57
Autor: mj
pobór energii przez centralny zamek
W książce nie musi być wszystko opisane. Prąd zżera głównie alarm i np.
immo, załączane zazwyczaj w momencie załączenia zamka centralnego..

alarmu nie mam. Natężęnie utrzymuje się cały czas po otwarciu zamków

Data: 2012-02-21 11:30:38
Autor: yabba
Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a6a662c-42af-4d24-9d7f-d6cde3434ed6w9g2000vbv.googlegroups.com...
W książce nie musi być wszystko opisane. Prąd zżera głównie alarm i np.
immo, załączane zazwyczaj w momencie załączenia zamka centralnego.

alarmu nie mam. Natężęnie utrzymuje się cały czas po otwarciu zamków

Sprawdź pobór prądu po 15-20 minutach od otworzenia drzwi.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-21 03:02:08
Autor: mj
pobór energii przez centralny zamek
Sprawdź pobór prądu po 15-20 minutach od otworzenia drzwi.

w jakim celu? podejrzewasz coś?

Data: 2012-02-21 12:42:53
Autor: yabba
Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:f3c4fdd2-0b0e-45d9-ba5e-34481c3335bak6g2000vbz.googlegroups.com...
Sprawdź pobór prądu po 15-20 minutach od otworzenia drzwi.

w jakim celu? podejrzewasz coś?

Niektóre samochody "żyją własnym życiem" nawet kilka minut po wyjęciu kluczyka. Może u Ciebie włącza się moduł od sterowania lampkami wnętrza, moduł od klimatyzacji, radio wychodzi z uśpienia albo coś podobnego.

Jestem też zdziwiony, że nie masz alarmu. Od chyba 10 lat nie spotkałem w miarę nowego samochodu bez alarmu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-21 17:13:40
Autor: jerzu
pobór energii przez centralny zamek
On Tue, 21 Feb 2012 12:42:53 +0100, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

Jestem też zdziwiony, że nie masz alarmu. Od chyba 10 lat nie spotkałem w miarę nowego samochodu bez alarmu.

A ja spotkałem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-02-21 17:53:25
Autor: DoQ
W dniu 21-02-2012 12:42, yabba pisze:

Jestem też zdziwiony, że nie masz alarmu. Od chyba 10 lat nie spotkałem
w miarę nowego samochodu bez alarmu.

Gdzie je spotykałeś? Bo zdecydowanie duża część fabrycznie nowych jednak nie ma alarmu .

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 17:10:04
Autor: kamil
On 21/02/2012 16:53, DoQ wrote:
[...]

Dacia Sandero z korbkami w drzwiach?

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-21 18:17:03
Autor: DoQ
W dniu 21-02-2012 18:10, kamil pisze:

Dacia Sandero z korbkami w drzwiach?

Wszystkie modele Suzuki, oprócz Kizashi - pasuje?

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 19:35:44
Autor: Shrek
On 2012-02-21 18:10, kamil wrote:
On 21/02/2012 16:53, DoQ wrote:
[...]

Accord 2002. BTW Autoalarm to chyba najdebilniejszy wynalazek końca XX wieku. Raczej nikomu nie pomógł (taki fabryczny), a ile ludzi nawkurwiał to...

Shrek.

Data: 2012-02-21 23:50:46
Autor: yabba
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:ji0i6t$8bk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Masz rację, fabryczny alarm to rzadkość. Ale alarm montowany przez dealera to prawie standard.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-02-22 00:00:56
Autor: DoQ
W dniu 21-02-2012 23:50, yabba pisze:

Gdzie je spotykałeś? Bo zdecydowanie duża część fabrycznie nowych
jednak nie ma alarmu .
Masz rację, fabryczny alarm to rzadkość. Ale alarm montowany przez
dealera to prawie standard.

Dokładnie. Często sprzedawcy wciskają klientowi alarm jako "dar" - ja bym badziewia nie chciał :)

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 14:17:01
Autor: DoQ
W dniu 21-02-2012 12:02, mj pisze:
Sprawdź pobór prądu po 15-20 minutach od otworzenia drzwi.
w jakim celu? podejrzewasz coś?

Poczekaj te 30min i dopiero zmierz, "BSI" przez ten czas powinno się uśpić - jeśli tak będzie to wszystko jest prawidłowo.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-21 11:13:21
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-21 09:56, mj pisze:
Masz jakiś moduł automatycznie ryglujący drzwi jeśli przez x sekund nie
zostaną otwarte? Czy po odblokowaniu auta zapala sie w srodku jakas lampka?

nie.nie.

A w ogóle to o co ten szum? Rozumiem, gdybyś miał taki pobór przy zamkniętych drzwiach, a na parkingu czy w garażu chyba nie zostawiasz otwartego auta?

Data: 2012-02-21 11:20:06
Autor: Grejon
W dniu 2012-02-21 11:13, Grejon pisze:

A w ogóle to o co ten szum? Rozumiem, gdybyś miał taki pobór przy
zamkniętych drzwiach, a na parkingu czy w garażu chyba nie zostawiasz
otwartego auta?

Sorry, zapomniałem że możesz mieć garaż przy chacie :)

Data: 2012-02-21 03:01:36
Autor: mj
> [...]
> otwartego auta?

Sorry, zapomniałem że możesz mieć garaż przy chacie :)

Ostatnio mi się całkowicie wyładował (co prawda jest już stary) ale
był wtedy zamknięty. Pomierzyłem napiecia i natężenia i wyszła ta
sprawa. Nie jest to problem, tylko się po prostu zastanawiam czy coś
może być nie tak-zamierzam wymienić akumulator i jeśli coś nie działa
prawidłowo to chciałbym to naprawić.może siłowniki do końca nie
działają i przy zamkniętych drzwiach też mi ciągnął energie.

pobór energii przez centralny zamek