pobór energii przez centralny zamek

Data: 2012-02-21 14:12:04
Autor: butterfly
pobór energii przez centralny zamek

Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c9e17e8-d7cf-4a88-8d61-58efa25b354ey10g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,

mam problem z poborem mocy przez centralny zamek. Podczas postoju
(zamknięty samochód) jest ok. ok 0.06A, natomiast jak tylko otworzę z
kluczyka samochód, wartość ta wynosi 0.3A. Wypinałem bezpieczniki i
wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia
1.2 16V

Moim zdaniem nie jest to zbyt dużo. Musisz pamiętac, że to nie tylko centralny zamek ale jeszcze radio (podtrzymanie pamięci), termometr (o ile jest), immobilajzer (o ile jest) i inne pierdy.
Samo podtzrymanie pamięci radia to ok 20 mA.

U mnie (w innym samochodzie) prąd zżerał mi immobilajzer do tego stopnia, że wreszcie został wyłączony na stałe (dało się).
Pozdrawiam

pobór energii przez centralny zamek