pobór energii przez centralny zamek

Data: 2012-02-24 00:27:30
Autor: Feromon
pobór energii przez centralny zamek

Użytkownik "mj" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c9e17e8-d7cf-4a88-8d61-58efa25b354ey10g2000vbn.googlegroups.com...
Witam,

mam problem z poborem mocy przez centralny zamek. Podczas postoju
(zamknięty samochód) jest ok. ok 0.06A, natomiast jak tylko otworzę z
kluczyka samochód, wartość ta wynosi 0.3A. Wypinałem bezpieczniki i
wyszło na to że odpowiedzialny jest centralny zamek. Czy to jest
normalne zachowanie? Co może być przyczyną? Samochód Renault Thalia
1.2 16V

300 mA to malutki prądzik wobec 400A rozruchowego...

Feromon

Data: 2012-02-24 21:51:35
Autor: John Kołalsky
pobór energii przez centralny zamek

Użytkownik "Feromon" <fer0m0n@wp.pl>

[...]

Rozruchowy pobierany jest przez 10 sekund. To jakieś 3000 razy krócej niż zostawienie samochodu na całą noc.

pobór energii przez centralny zamek