W dniu 2010-10-20 20:57, MK pisze:
Witam,
szukam wsparcia merytorycznego w następującej sytuacji - jeden z
telekomów nie uznał mi reklamacji na kwotę kilkudziesięciu PLN. Chodziło
o naliczanie nieodebranych połączeń podczas przebywania za granicą tzn.
ja połączeń nie odbierałem, dzwoniącego przekierowywało na pocztę, a ja
byłem za to naliczany (6 PLN/min). Co więcej, sytuacja wyglądała tak
samo po rzekomym anulowaniu przekierowań. Chciałbym napisać o tym do UKE
i nie mogłem dziś nigdzie w regulaminach operatora ani w Ustawie Prawo
Telekomunikacyjne znaleźć odpowiednich zapisów dotyczących kwestii
taryfikacji przekierowań, poczty głosowej za granicą itp.
Szukaj w cenniku: przekierowanie na pocztę głosową jest płatne w roamingu.
Operator twierdzi, że naliczono opłatę bo przekierowanie na PG jest
płatne albo, że ja jednak wbrew temu co mówię, odebrałem te połączenia
(co jest nieprawdą) - jeszcze dziś napisałem żeby wybrali sobie swoją
ostateczną wersję.
Przecież wybrali - wg nich przekierowałeś, to płacisz.
--
Liwiusz
|