pobyt w Krynicy Górskiej

Data: 2009-05-16 21:42:25
Autor: damazy.kowalski
pobyt w Krynicy Górskiej
Witam,
moglibyście polecić jakiś pensjonat albo kwaterę w Krynicy Górskiej?
Chodzi mi o coś taniego do 30 zł/ os. Żeby można było bezpiecznie
zostawić rowery i żeby było niedaleko dworca kolejowego.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam

Data: 2009-05-17 11:10:23
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
pobyt w Krynicy Górskiej
Dnia 17.05.2009 06:42 użytkownik damazy.kowalski@wp.pl napisał :
Witam,
moglibyście polecić jakiś pensjonat albo kwaterę w Krynicy Górskiej?

Nie ma takiej miejscowości.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-17 12:36:55
Autor: RadoslawF
pobyt w Krynicy Górskiej
Dnia 2009-05-17 11:10, Użytkownik Mikołaj "Miki" Menke napisał:

moglibyście polecić jakiś pensjonat albo kwaterę w Krynicy Górskiej?

Nie ma takiej miejscowości.

http://www.krynicagorska.com.pl/

Pozdrawiam

Data: 2009-05-17 20:17:54
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
pobyt w Krynicy Górskiej
Dnia 17.05.2009 12:36 użytkownik RadoslawF napisał :
Dnia 2009-05-17 11:10, Użytkownik Mikołaj "Miki" Menke napisał:

moglibyście polecić jakiś pensjonat albo kwaterę w Krynicy Górskiej?

Nie ma takiej miejscowości.

http://www.krynicagorska.com.pl/

No i?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-17 22:14:40
Autor: RadoslawF
pobyt w Krynicy Górskiej
Dnia 2009-05-17 20:17, Użytkownik Mikołaj "Miki" Menke napisał:

moglibyście polecić jakiś pensjonat albo kwaterę w Krynicy Górskiej?

Nie ma takiej miejscowości.

http://www.krynicagorska.com.pl/

No i?

No i link wskazuje że jest.
Nie doczytałeś ?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-17 22:50:29
Autor: Wojtek Paszkowski
[ot]Re: pobyt w Krynicy Górskiej

"RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> wrote in message news:gupi8f$1b5$1node1.news.atman.pl...

No i link wskazuje że jest.

link tylko potwierdza, że Internet jest pełen śmiecia. Ot, choćby "przerzutek tylnich"...

pzodr

Data: 2009-05-18 00:11:48
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 17.05.2009 22:50 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał :

"RadoslawF" <radoslawfl@gazeta.pl> wrote in message news:gupi8f$1b5$1node1.news.atman.pl...

No i link wskazuje że jest.

link tylko potwierdza, że Internet jest pełen śmiecia. Ot, choćby "przerzutek tylnich"...

Otóż to. Jak sobie założę stronę www.krakow-zdroj.pl i będę tam pisał o Krakowie Zdroju, to znaczy, że taka miejscowość istnieje?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-18 19:52:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[ot]Re: pobyt w Krynicy Górskiej

Otóż to. Jak sobie założę stronę www.krakow-zdroj.pl i będę tam pisał o Krakowie Zdroju, to znaczy, że taka miejscowość istnieje?

A wiesz, że w centrum Krakowa jest uzdrowisko?
:>

zyga

Data: 2009-05-18 23:20:06
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 18.05.2009 19:52 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

Otóż to. Jak sobie założę stronę www.krakow-zdroj.pl i będę tam pisał o Krakowie Zdroju, to znaczy, że taka miejscowość istnieje?

A wiesz, że w centrum Krakowa jest uzdrowisko?
:>

Tak, wiem i zastanawiałem się czy ktoś podniesie tę kwestię.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-18 01:02:14
Autor: RadoslawF
Dnia 2009-05-17 22:50, Użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:

No i link wskazuje że jest.

link tylko potwierdza, że Internet jest pełen śmiecia. Ot, choćby "przerzutek tylnich"...

Linków do strony poświęconej tej miejscowości znalazłem więcej,
a najciekawszy to ten z wikipedii: "stosuje się też nieformalną
nazwę Krynica Górska". O tym że sie stosuje to wiem z dzieciństwa,
bilet w PKSe kupowałem do Krynicy Górskiej i nikt nie powiedział
że nie ma takiej. No ale wtedy nie było jeszcze internetowych
trolii/frustratów którzy potrafią tylko stwierdzić "nie ma"
lub skomentować "że Internet jest pełen śmiecia".  :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-05-17 18:32:57
Autor: Dyrektour
pobyt w Krynicy Górskiej

Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <miki@menek.one.pl> napisał w wiadomości news:vs05e6-dio.ln1menek.one.pl...
Dnia 17.05.2009 06:42 użytkownik damazy.kowalski@wp.pl napisał :
Witam,
moglibyście polecić jakiś pensjonat albo kwaterę w Krynicy Górskiej?

Nie ma takiej miejscowości.

Jestes skonczonym kretynem.

Owszem Krynica Zdroj ale od zawsze krynica Gorska dlatego ze jest i Krynica Morska.

aha

.... a zreszta dzis dzien litosci

Data: 2009-05-29 17:07:21
Autor: Leszek K spodwawy
pobyt w Krynicy Górskiej

[...]

-- http://miki.menek.one.pl miki@menek.one.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Jest Londyn, Lądek Zdrój to i Krynica Górska pewnie też jest :-)

Data: 2009-05-17 11:13:16
Autor: Kosu
pobyt w Krynicy Górskiej
damazy.kowalski@wp.pl wrote:
[...]

Jak znajdziesz, to napisz w wątku...

Ja w Krynicy najczęściej mieszkam w ośrodku Hajduczek. To taki wielki kloc przy ul Pułaskiego. Do Dworca spokojnie idzie się 20 minut piechotą (w dół, przez Górę Parkowej), a z powrotem ~30. Jest wszędzie daleko i tak dalej. Jest za to dość tanio, mają dobrą kuchnię, są nieźle zorganizowani.

Jedna kwestia: jest to hotel i nie mam pojęcia czy przyjmują z rowerem.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-05-17 18:42:21
Autor: Dyrektour
pobyt w Krynicy Górskiej

Użytkownik <damazy.kowalski@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6cd75b0-da60-47aa-93da-80d1624610d7r13g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Czesc!

W tej chwili nie mam danych tzn musze zadzwonic do kolegi z ktorym tam jezdzilismy.
Ale w kazdym badz razie jest pensjonat Aga i Jolka na ul polnej t.j. ok 10.15 min od dworca. Facet ma nawet wypozyczalnie rowerow a w zimie gratin podwozi na wyciag Jaworzyna i przywozi swoim transportem swoich klientow.
Ceny za pokoj 2 os to 45 zl male pokoiki z TV sat i Lazienka.
Jedyny minus jaki zauwazylismy jest podjazd kostka brukowa jakies 500 - 700 m brukowa jak poleje to mozna niezlle zaliczyc glebe.
Ponadto polecam w ogole noclegi na ul.Polnej jakies 10 min spacerkiem do pijalni wod.
Stolowalismy sie na rogu ul.polnej i tej glownej jest tam jadlodalnia otwarta codzinnie od godz 7.00.

Np, w majowy weekend gdzie wszystko bylo zarezerwowane dzwoniac do agi i joliki gdzie juz nie bylo miejsc polecono nam kilka nr zeby zatelefonac.
Za 2 razem znalazl sie nocleg za 30 zl od osoby ( majowy dlugi weekend ) tyle ze lazienka u wlascicieli na pieterku ale nikt oprocz nas nie mieszkal:-)
Z rowerami nie ma problemu bo kazdy wlasciciel pensjonatu ma garaz.

pzdr

Dyrektour.

bluzgam wszystkich debili piszacych na te grupe tylko po to zeby zaistniec nie wnoszac zadnych konstruktywnych tresci

Data: 2009-05-29 18:22:07
Autor: Solar
pobyt w Krynicy Górskiej
damazy.kowalski@wp.pl pisze:
[...]

Nie wiem, czy to daleko, ale jeden noclego na TC spaliśmy tu
http://zimnochowie.w.interia.pl/
Bardzo miło i teraz też będziemy tam uderzać.

"Polacy to naród antyklerykałów, którzy jednocześnie z jakiegoś powodu mają zwyczaj tłumnego chodzenia do kościoła."
                                   kat. intelektualista. Jerzy Turowicz

pobyt w Krynicy Górskiej