poczatek...

Data: 2010-05-27 11:24:56
Autor: Delfino Delphis
poczatek...
scomWYTNIJTO@onet.eu wrote:

4) Zlecenia chciałbym składać w pełni automatycznie (np. za pomocą
dedykowanego programu komputerowego). Potrzebny jest więc interfejs
programistyczny (API) to umożliwiający?

Jeśli myślisz o automatyce to zapomnij o WGPW i zacznij od Foreksa. Na bossa.pl masz np. metatradera i w MQLu napiszesz sobie jaki chcesz automat.

Data: 2010-05-27 11:55:15
Autor: scom
poczatek...
> [...]
> Jeśli myślisz o automatyce to zapomnij o WGPW i zacznij od Foreksa. Na bossa.pl masz np. metatradera i w MQLu napiszesz sobie jaki chcesz automat.

Tak, wiem, dzięki. W tej chwili piszę własny system, który jest dość ogólny. Właśnie testuję go na Forexie, chciałbym zobaczyć jak zachowuje się na WGPW. Ale widocznie nie jest to trywialne...

Pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2010-05-27 17:23:59
Autor: milosc
poczatek...
On 5/27/2010 11:55 AM, scom@onet.eu wrote:
Jeśli myślisz o automatyce to zapomnij o WGPW i zacznij od Foreksa. Na
bossa.pl masz np. metatradera i w MQLu napiszesz sobie jaki chcesz automat.

Jak przychodzi do porzadnego testowania na roznych rynkach i na duzej ilosci danych to raczej metatrader wymieka. No i sam mql tez troche taki kulawy jest jako jezyk. Stawiam, ze jesli interesuje Cie tak niski timeframe i stopien zaawansowania Twoich algorytmow jest taki jak piszesz to pewnie skonczysz piszac wlasny system do backtestingu.
Anyway, jak bedziesz mial fajne equity to podlacze Ci to za free chocby i pod currenexa :)

Data: 2010-05-28 12:07:58
Autor: scomWYTNIJTO
poczatek...
Jak przychodzi do porzadnego testowania na roznych rynkach i na duzej ilosci danych to raczej metatrader wymieka. No i sam mql tez troche taki kulawy jest jako jezyk.

Prawdę mówiąc piszę to w c++, komunikacja z mt odbywa się za pomocą dllki
(tylko dla real time data). Do testowania algotradera napisałem kawałek własnego softu...
Stawiam, ze jesli interesuje Cie tak niski timeframe i stopien zaawansowania Twoich algorytmow jest taki jak piszesz to pewnie skonczysz piszac wlasny system do backtestingu.

A to się okaże ;) Tak, czy owak dam Wam znać za 2-3 miesiące.

Sebastian

--

poczatek...