początek sezonu

Data: 2011-01-16 03:56:22
Autor: tadek
początek sezonu
Wczoraj po przeszło 2 miesiącach przerwy rozpocząłem sezon rowerowy..
Przejechałem 23 km po Majorce i dzisiaj bolą mnie trochę "gnaty" i
d..a. Oczywiście przejażdżka na i-Magicu.

Data: 2011-01-16 18:01:07
Autor: Wooyek
początek sezonu
Wczoraj po przeszło 2 miesiącach przerwy rozpocząłem sezon rowerowy.
Przejechałem 23 km po Majorce i dzisiaj bolą mnie trochę "gnaty" i
d..a. Oczywiście przejażdżka na i-Magicu.

Słyszałeś o Twitterze, Facebooku, blogach...?

Data: 2011-01-16 12:57:09
Autor: tadek
początek sezonu

--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com //www.wooyek.pl//

a co to jest?

Data: 2011-01-17 14:23:51
Autor: Wooyek
początek sezonu
> [...]
> d..a. Oczywiście przejażdżka na i-Magicu.

Słyszałeś o Twitterze, Facebooku, blogach...?

O Google też nie słyszałeś? :>

Data: 2011-01-17 05:48:48
Autor: tadek
początek sezonu
On 17 Sty, 14:23, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> Słyszałeś o Twitterze, Facebooku, blogach...?

> a co to jest?

O Google też nie słyszałeś? :>
--
Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com //www.wooyek.pl//

słyszałem a nawet nieraz korzystam. Te wynalazki które wymieniłeś
poprzednio są mi obce. Ale dajmy spokój tej debacie bo do niczego nie
prowadzi

początek sezonu