początkowe wnioski końcowe

Data: 2017-07-04 17:41:49
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
początkowe wnioski końcowe
no ogólnie to ja nie zasłużyłem na wnioskowanie ku europie,
ale spróbuję swoich sił: gosia w. i marek b. sugerują, że zysku można się spodziewać jedynie "po wejściu" w model optymalny życia w europie...

ciekawe, ciekawe, ciekawe...

P.S.
a co to gosi jakiś pryszcz wyskoczył?

Data: 2017-07-04 18:04:14
Autor: Olkotek
początkowe słońce Narodu JK I.
Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości

 zysku można się spodziewać jedynie "po wejściu" w model optymalny życia w
europie...

Jedynie słuszny i prawdziwy model optymalny życia w Europie
wskazuje słońce Narodu JK I.

Data: 2017-07-04 18:26:33
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
początkowe słońce Narodu JK I.
nie będę się zniżał do twojego poziomu, musiałbym ponownie naświetlić zagadnienie palca wskazującego donalda t....

Data: 2017-07-04 18:27:16
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
początkowe wnioski końcowe
P.S.